RobertSA Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 6-8..man wat een uitslag Wij 2-0 gewonnen. In de blessuretijd maakte we 2 goals. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 4-0 gewonnen! We staan nu 1e en hebben een grote kans op kampioenschap. Reageren
philip14 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 4-3 verloren maar wel 2x gescoord Reageren
Suburban Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 6-2 verloren maar dat komt omdat ik de eerste helft langs de kant stond, in de 2de helft kwamen de goals ( maar ook meer tegen ) alleen had de trainer me aanvallend-mid neergezet, daar ben ik dus niet echt op me best maar heb een goede wedstrijd gespeeld ( halve wedstrijd ) Reageren
RobertSA Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Als de trainer voor de wedstrijd tegen mij zegt: 'Robert, jij staat een helft wissel.' Dan zeg ik houdoe en bedankt ole ole en ben ik weg. Daar betalen ons pap en smam geen contributie voor.. Reageren
philip14 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Als de trainer voor de wedstrijd tegen mij zegt: 'Robert, jij staat een helft wissel.' Dan zeg ik houdoe en bedankt ole ole en ben ik weg. Daar betalen ons pap en smam geen contributie voor.. je moet tog een keer wissel staan en op jouw manier kom je niet eens aan voetbal toe Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Als de trainer voor de wedstrijd tegen mij zegt: 'Robert, jij staat een helft wissel.' Dan zeg ik houdoe en bedankt ole ole en ben ik weg. Daar betalen ons pap en smam geen contributie voor.. je moet tog een keer wissel staan en op jouw manier kom je niet eens aan voetbal toe Wij zelf moeten geen hele helft wissel staan maar een paar minuten en dan mag je weer in het veld. Maar om er meteen af te gaan is ook geen oplossing. Je kan beter aan je coach vragen of hij doorlopende wissel wilt doen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Maar ik sta nu eigenlijk nooit meer wissel, anders ga ik gewoon naar huis hoor heel simpel. Bewerkt: 28 oktober 2007 door RobertSA Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Met handbal ! 22-18. Nu staan we weer 1st. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Gevoetbald tegen de Cobu Boys. 6-3 Reageren
Romal Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Als de trainer voor de wedstrijd tegen mij zegt: 'Robert, jij staat een helft wissel.' Dan zeg ik houdoe en bedankt ole ole en ben ik weg. Daar betalen ons pap en smam geen contributie voor.. je moet tog een keer wissel staan en op jouw manier kom je niet eens aan voetbal toe Wij zelf moeten geen hele helft wissel staan maar een paar minuten en dan mag je weer in het veld. Maar om er meteen af te gaan is ook geen oplossing. Je kan beter aan je coach vragen of hij doorlopende wissel wilt doen. Hey ik heb zelf 6-1 gespeeld 1 keer gescoord Maar ligt eraan welke klasse hij voetbalt. Wij spelen eerste klasse en als je heb gewisseld kan je er zelf niet meer in komen en wij staan ook altijd helft wissel. RoMaL Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 13-0 gewonnen van KGB! Het leek wel alsof we tegen de f-jes moesten voetballen.. Die gasten kunnen niet eens een bal schieten. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 7-1 gewonnen tegen HBS , Geen 1 kon voetballen en het was een verschrikkelijke kakker club! , Bijna 1 doelpunt gemaakt maar hij kwam tegen de paal1 Reageren
Mister.X Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Wij hebben 2-1 gewonnen van de eesrte (Reusel Sport) Helaas deed ik niet mee (blesure) Wij staan nu 2de En we stonden 4de Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.