JasonStatham Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 SPORT: voetbal klasse:3de volgens mij uitslag:2-1 bijzonders: - 1 keer gescoord uit een corner - er was een scout bij en die had mij samen met 2 andere vrienden opgeschreven bovenaand stonden de scoutploegen: AJAX - Feyenoord - FC utrecht plaats: We staan nu 2de met 4 achter maar wij hebben nog een wedstrijd minder gespeeld Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Handbal : 28-13 veloren. Onze keeper heeft tijdens de wedstrijd zijn pink gebroken. Ik had 6x gescoord. Helaas zijn we nu naar de 3de plek terug gezakt. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik heb dit weekend niet gevoetbald omdat het was afgelast wegens het weer Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 sport:voetbal uitslag:3-3 plaats:2de met een punt achterstand Reageren
philip14 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 sport: voetbal uitslag: 3-2 verloren plaats:laatste :$ we kregen 3 onterechte penalty's tegen Reageren
Jozz Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Wie doet hier allemaal volleybal? Sport Volleybal Klasse B Top Plaats 7e (van de 11) Club Atak '55 Uitslag Thuis met 0 - 4 verloren van Zaanstad Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 2-1 gewonnen van de westfriezen,het was een mooie pot! Reageren
Mister.X Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ja hoor we zijn kampioen! We wonnen van de 1ste(alweer ja, dit keer waren het andere) met 3-0. Met 2 doelpunten van mij en 1 assist! KAMPIOENEN! Reageren
K.O. Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Hmm zo heel regelmatig heb ik geen wedstrijden, maar ik wil er toch nog even eentje herhalen van afgelopen seizoen als dat mag (nog geen wedstrijden gehad sinds start winterseizoen) Sport Atletiek Klasse Junioren C (nu inmiddels B) Plaats 2e Club Prins Hendrik Uitslag 2e van heel Nederland! Eerst waren we al regiokampioen enzo, maar nu dus 2e van heel nederland geworden in Heerhugowaard. Voor de gedetailleerde uitslag heb ik een paar pagina's nodig, dus die ga ik maar niet kopieren van internet, moeten jullie zo veel scrollen enzo Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 We hadden vandaag een zaalvoetbal toernooi, 1 wedstrijd gewonnen en 1 verloren. Reageren
Baffie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik zit op zaalvoetbal (bedrijvencompetitie) Gisteren hadden we best mooie wedsrijd. Ik was keeper. Wedstrijd was 25 minuten. Eerst werd het 1-0 voor mijn team, daarna 1-1, daarna weer 2-1 voor mijn team, daarna 2-2 en toen stonden we 3-2 achter. In de laatste minuut ga je dan vaak wanhopige pogingen uithalen om nog de gelijkmaker te scoren. Teamgenoot van mij schoot de bal van belachelijk ver richting de keeper, kon hem makkelijk hebben, liet die de bal door z'n benen glippen. Net op tijd 3-3 gemaakt. Natuurlijk zou een overwinning mooier zijn geweest, maar ik was dik tevreden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 sport: Voetbal! klasse: 2de! uitslag: 4-1 in ons voordeel! plaats: 2de! posititie:rechtshalf! opmerking: 1× gescoord en 1 assist! Reageren
philip14 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Vandaag met de warming-up begon het ineens te sneeuwen waardoor de wedstrijd werd afgelast Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Vandaag een lekkere wedstrijd geschoten. (handboogschieten) Van de 300 punten, heb ik er 256 geschoten. Daarmee ben ik eerste geworden . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 sport:Voetbal klasse:C3 uitslag:0-0 bijzonders:Afgelast plaats:4e posititie:Voorstopper opmerking:Balen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.