AwiVC Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb vandaag met 47 - 2 gewonnen met onderwater-jumpstylen, ik mag waarschijnlijk naar het NK!! Reageren
PSVer Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 0-4 verloren. En dan zeggen ze dat dit een makelijke competitie is. We schatten ze te slecht in en dan gaat het fout. En ik stond de eerste helft reserve. Niet dat ik een topspeler ben. Maar ik heb kwaliteit. Nu staan we zesde. Owja. Ik zit onder voetbal voor degene die het niet wisten. Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb een maand geleden 6-5 gewonnen. Zit op tennis. Die lange tijd er tussen is door vakantie:P Reageren
oostzaan Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Van t weekend 0-3 gewonnen En we waren blij met die punten we voetballen nu hoofdklasse en we spelen echt degradatie voetbal. De laatste 2 vallen af en nu staan er 3 onder ons Maar de 1er laatste en de 4 de laatste staan heel dichtbij elkaar. Reageren
IVaddict Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Seizoen is inmiddels afgelopen. 1,2,3 mei internationaal toernooi gehad 1e geworden Mooie beker en medaille gehad! Reageren
raymono Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Vorige week 5-3 gewonnen. Heb 3 keer gescoort Maar deze week geeen voetbal meer is al allemaal of gelopen ben 3de geworden. Bewerkt: 22 mei 2008 door raymono Reageren
K.O. Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Is een andere sport dan voetbal ook goed, voor de verandering? Ik had gisteren competitiewedstrijd in Helmond, en daar hebben wij met ons team 8208 punten behaald op 13 onderdelen inclusief estafette. Dat zegt jullie waarschijnlijk helemaal niks. Misschien dat het pas duidelijk wordt, als ik zeg dat we daarmee 1e van heel Nederland zijn geworden. Checken kun je in deze Excelfile van de Atletiekunie. Daar staan wij helemaal bovenaan, boven AV Gouda en AV PEC 1910 Reageren
pk99 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 ik zit op handbal de laatste wedstrijd heb ik 17 15 gewonnen. en ik speel in de selectie Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 sport: Basketbal klasse: 1ste uitslag: 7-4 plaats: 1ste posititie: Verdediger opmerking: Ik kreeg een bal in men smoel Reageren
commando Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 4-0 met 2 vingers in de neus gepwnt Reageren
PorZ19 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 sport: Korfbal klasse: 5de uitslag: 4-5 (verloren) plaats: geen idee posititie: n.v.t opmerking: ging bijna door me enkel Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Sport: Voetbal Klasse: euhm, Gewestelijke P of zoiets Uitslag: 3-3 Opmerking: Scheidsrechter had nogal weinig door en wist het niet zo goed meer tegen het einde . Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Sport: voetbal Club: zeerobben Uitslag: 12-0 voor ons we moesten tegen meisjes (niet dat die slecht zijn) maar die konnen echt niet voetballen de 2de helft werden ze helemaal kwaad en dan gingen ze knijpen en duwen ik wou net schieten, ik schoot duwde een meisje me voorover en ik viel later toen we gewonnen had gingen onze kamer invallen vond ik wel prettig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.