Flokkert Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 7-1 gewonnen met voetbal, we mochten op het hoofdveld. En ik heb 3 gescoord xD Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 2-3 gewonnen met voetbal. Maar oh my God, wat een scheidsrechter weer. KNVB logo op zijn shirt, maar volgens mij zat 'ie net in de vierde klas middelbare school. Bril op, waar nog wel 1 bij had gekund. Grens vlagt voor buitenspel, hij kijkt er niet eens naar! Ik dus kwaad. Daarna 1-0 achter door fout van de keeper, oké, kan gebeuren. Doorspelen. Ik krijg slag voor mijn hoofd, ga liggen, niks aan de hand. Weer kwaad. Wij even laten in de aanval, terugleggen, in hoekje tikken: 1-1. Daarna nog wat natrappers aan hun kant. Geen rood, hoogstens vrije trap. Goed, op een gegeven moment krijgen wij 2 vrije trappen op eigen helft (Jaja, we krijgen ze ook nog eens mee..). Die vlogen over verdediging heen, 1-3 voor bij rust. (Die overigens wel 6 minuten langer duurde dan normaal. Ik zei: Scheids, tijd man! Zegt 'ie: "Nee." En 15 seconden erna fluit ie af ) Tweede helft, weer allemaal buitenspel. Gewoon doorspelen. Dus ik nog kwader Hele tijd zeiken enzo, maar goed, hij zegt niks terug. Even later, een speler van ons slide, tegenstander valt. Waarschijnlijk schouder uit de kom of arm gebroken. Dus allemaal blessure tijd erbij. We krijgen 2-3 tegen. Boeiend, niks aan de hand. Scheids nog steeds dom doen. Opeens spelen we 12 minuten langer! Blessure tijd was hoogstens 5 minuten! Krijgen we verdomme ook nog een penalty tegen die zwaar onterecht was. Dus je voelt het al aankomen. Ik werd er uit gestuurd. Niet dat ik ben gegaan hoor. Mist 'ie de penalty! Hahahaha. Als die zat, dan waren we pas kwaad Maar gelukkig floot ie af, want dat ging echt nergens over. Reageren
Flokkert Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 0-0 gelijk met voetbal tegen de koploper(we moesten winnen, en dan stonden wij eerste) Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Net weer voetbalwedstrijd gehad. Echt heerlijk weer gewoon. Moest half 7 beginnen. Uiteindelijk 2-0 voor bij rust en tweede helft gewoon wedstrijd eindigen met 4-1 Erg goed stonden we de eerste helft niet, maar twee helft ging een stuk beter. Was wel mooi, tegenstander won geen enkel duel. Maar goed, ik er natuurlijk wel weer geblesseerd af.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik heb 0-10 gewonnen. Tegenpartij was echt slecht. Ik sta achterin, dus ik had bijna niks te doen. Keeper zat ondertussen als op de grond te kijken. Gewoon geniaal Had ook wel 0-15 kunnen worden, iemand mistte op open goal etc. Nouja, kan gebeuren. 0-10 is een mooi gemiddelde Had nog mazzel, keeper moest één keer ingrijpen, maar de bal kwam terug in het veld. Die speler kon hem maar in één hoek schieten dus ik daar mooi staan. Kopte ik hem nog van de lijn af Heerlijk gewoon. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 5-7 verloren met korfbal Reageren
s.evans Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 6-4 6-4 gewonnen met tennis. Ik heb al lang niet meer verloren Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) 4-4 gelijk met korfbal We stónden 4-1 voor totdat de tegenstanders B1 spelers in gingen zetten terwijl we tegen de C1 speelden.. Bewerkt: 17 april 2010 door BanaanDaan Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 8-0 Gewonnen met voetbal! 4X gescoord! Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 8-4 gewonnen, dankzij mijn nieuwe schoenen (denk ik) heb ik 5 keer gescoord ! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 7-8 gewonnen (Korfbal natuurlijk) Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 9-0 gewonnen, stond ook achterin, zoals Visser23 maar had wel wat te doen. Heb veel tegenstanders neergehaald. Er kwam steeds weer een nieuwe voor in de plaats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.