Jump to content

Hoeveel heb je gespeeld?

Recommended Posts

• Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flokkert

10

• philip14

8

• Scarface92

7

• RobertSA

6

Geplaatst:

Gisteravond gevoetbald. 0-1 verloren. Aftrap, speler geeft een pass terug, verdediger van ons laat hem door de benen glippen. Doelpunt..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kampioenen!!!! :dans:

Zonet kampioen geworden me voetbal!

We hebben 4-1 gewonnen van de nummer 2, ik heb 1 gescoord en ben topscoorder geworden! :dans: :dans: :dans: :dans:

Geplaatst:

Gefeliciteerd!

Ikzelf ben ook kampioen geworden (vorige week, beetje laat gepost :puh:)

Geplaatst:

Gefeliciteerd!

Ikzelf ben ook kampioen geworden (vorige week, beetje laat gepost :puh:)

ook gefeliciteerd en om maar in de stemming te blijven ik kan volgende week kampioen worden

(zaterdag met 6-4 gewonnen ) korfbal

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik werd laatst gevraagd bij de f-jes, om hun te assisteren met trainen, Eerste wedstrijd die ik heb gedaan als assistent trainer met 7-2 gewonnen.

Wel leuk om te zien hoe je die jongetjes goed op hun plaats kunt zetten :D

Geplaatst:

Ik zal ook hier maar weer eens posten.

Wij stonden 2e, alles gewonnen en een doelsaldo van 21-0 (na 3 wedstrijden). Afgelopen zaterdag tegen de koploper gespeeld, en met 5-3 verloren. We waren toch beter, maarja, een vrouwelijke scheidsrechter. Was een beetje chagrijnig omdat we alles tegenkregen. Zo kreeg ik een elleboog, dus ik ga liggen, vrije trap tegen. Daarna bij de cornervlag, teamgenoot slide op de bal. 2 seconden erna valt de tegenstand en gaat schreeuwen, vrije trap tegen. Zegt een tegenstander: daar moet je aan wennen, doet hij altijd.

Dus later die vent even neergetrapt. En nog een aantal. Toen kregen we een goal tegen, wat buitenspel was. Grens vlagde, scheids wou er niks van weten. Goal tegen. Dus ben er maar uitgegaan voordat we met 10 man gingen voetballen.. Maar alsnog 2e :)

Geplaatst:

3-2 gewonnen, stonden 0-2 achter in de rust en bij 90+2 van de +2 scoorde we de 3-2... dus dat was wel een mooi einde :D

Geplaatst:

ik zie hier echt van die score's... 21-0 / 36-0 / 13-0... hoe krijgt de tegenstander dat voor elkaar...

het hoogste wat ik ooit had gewonnen was 9-0 maar die tegenstanders waren ook echt the bottom.

verloren heb ik 1x met 0-10 en ikzelf was als keeper geblesseerd :D, dus er stond een klein mannetje in het doel, dus iedereen vragen of ik echt niet kon invallen ^_^ ( mja hand gekneusd, dus dat deed ik natuurlijk niet )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...