markoes Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik Heb twee vraagjes over gta multiplayer voor op de ps2 vraag 1: Moet je een bepaalde missie hebben gedaan om gta multiplayer te doen vraag 2: waar moet ik heen om te multiplayen?? alvast bedankt, groetjes markoes Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) vraag 1: Moet je een bepaalde missie hebben gedaan om gta multiplayer te doen Deze gaan pas open als je een gebied heb vrijgespeeld, dus als je The Green Sabre hebt gehaald verschijnen de multiplayer pickups San fierro, en als je Ya Ka-Boom-Boom hebt gehaald komen de pickups in Las Venturas vraag 2:waar moet ik heen om te multiplayen?? Op deze pagina staat een map met alle plaatsen waar de Multplayer pickups zich bevinden Bewerkt: 22 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
markoes Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Maar waneer verschijnen ze in Los Santos?? Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Aan het begin al dacht ik. maar er zijn er geloof ik niet zo hele veel in Los Santo`s. zijn er maar 2. Link naar de MP pick ups in SA Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 >In dit topic< kan je alles lezen over de 2-spelers missies voor de PS2 en XBOX. Gebruik in het vervolg de zoekfunctie! Veel plezier en succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.