Jump to content

N.O.E

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kom niet verder bij N.O.E. kan iemand mij een kaart voor de beste route geven of andrere tips?

TNX

Greetz Metal :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Het is idd een ierrietante missie. Als je heel hoog vliegt en de straaljagers komen achter je aan, en ze schieten met rakketen moet je ze proberen te ontwijken. Of hier heb je tips. Of hier heb je een filmpje , ken proberen na te doen. Of als je geraakt wordt, doen snel de code : Maximum health & armor, $250.000,= . Hier zijn de cheats, dan moet je ff zoeken naar de code. Want dan wordt je vliegtuig weer heel. :) En als dan nog niet lukt... Dan ken je altijd naar >>Savegame Aanvraag<<. En hier ken je zien hoe je een Savegame moet aanvragen. En hoe het moet. Ik weet niet of je met cheats doet of zonder, maar de tips kan je dan wel lezen. En voordat je een topic gaat aanmaken van een missie dat niet lukt, ga altijd eerst naar WikiGTA. Zoek dan de missie op en lees de tips. Dat is wel zo handig. En als je geen cheats doet, blijf dan heel laag bij de grond vliegen. Pas wel op voor de bomen en heuvels, dus heel laag blijven. Als je heel hoog gaat en je hard zo'n geluidje, dan moet je lager, en als dat niet meer hoord dan ziet je goed. Veel succes! :tu:

PS. Heb je het op de PC of PS2. :Y

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:

Kijk eens in >dit topic<, daar heeft MartyCeha een mooi kaartje gemaakt met een route die je kan volgen, een andere optie is om helemaal om SA, over het water naar Angel Pine te vliegen, dus na het opstijgen naar het noorden, dan langs de kust blijven vliegen, voorbij San Fierro en na Mount Chiliad ga je weer over land naar Angel Pine. Succes ^_^

Geplaatst:

Je kan ook gewoon als je de missie start gelijk naar de zee vliegen en ga er boven vliegen, zoek even de goed hoogte op en blijf zo vliegen als je vlak bij het cirkeltje bent moet je laag blijven vliegen. Dit is moeilijk maar mogelijk. Als je de spullen hebt gedropt vlieg dan de zelfde route terug maar zorg dat je laag blijft. Zet even een stip op de plek waar je denkt dat je weer boven land moet geen vliegen om de landing in te zetten als je bij die stip bent ga de landingbaan op. Ik zelf heb veel moeite met landen maar ik weet niet of jij dit ook hebt. Als je alles doet wat er staat moet het na een paar keer wel lukken. ^_^

X-boy

Geplaatst:

je moet meteen naar het noorden naar de zee toe (dichtbij!) dan over de zee helemaal naar angel pine snel klimmen door de corona heen en dezelfde weg weer terug, zo is hij mij vandaag nog gelukt!

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt heb het nog niet geprobeert maar denk dat ik de kaart van Koe_Mzhunga(srry als ik het verkeerd spel)

gegeven heeft.

Greetz Metal :cya:

Bewerkt: door metal2you
Geplaatst:

Yes,, eindelijk heb ik hem gehaald ik moest gewoon naar het noorden over het water dan was hij vrij simpel iedereen bedankt voor zijn hulp

BEDANKT!

Skander

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...