Arjen Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2004 Heej..jongens Ik weet niet of jullie het weten maar er is een league aan de gang.. dus als je wilt kun je je daar voor opgeven.. voor meer info...check deze site--->MTA European League<--- B) Gr33tZ from tha Master B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 9 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2004 Heej..jongensIk weet niet of jullie het weten maar er is een league aan de gang.. dus als je wilt kun je je daar voor opgeven.. voor meer info...check deze site--->MTA European League<--- B) Gr33tZ from tha Master B) wat houd dat in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 9 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2004 jah kzie het, tis wel cool B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2004 Heej..jongensIk weet niet of jullie het weten maar er is een league aan de gang.. dus als je wilt kun je je daar voor opgeven.. voor meer info...check deze site--->MTA European League<--- B) Gr33tZ from tha Master B) wat houd dat in? Dit is een league van MTA over heel Europa... Je kunt je als team aanmelden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 16 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2004 hoe meld je je aan dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2004 hoe meld je je aan dan? Per team moet je je aanmelden... Gewoon bij de admin van die site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 tjah..ik kan geen engels lezen..duss....waar moet ik me aanmelden..! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 laat maar...als het goed is zijn we aangemeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 laat maar...als het goed is zijn we aangemeld Volgende keer de "Edit" knop gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.