robinho123 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) is er nog iets te doen nadat je san andreas 100% voltooid heb? Bewerkt: 26 oktober 2007 door Bling Topictitel verduidelijkt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 is er nog iets te doen nadat je san andreas 100% voltooid heb? Na het behalen van die 100% ben je toch een beetje op jezelf aangewezen. Je moet creatief zijn, want eigenlijk is er gewoon niet iets meer te doen. Je kunt natuurlijk wel proberen records te verbreken bij races of andere challenges, of je scheurt heel San Andreas nog eens rond in een gemodde, opgepimpte 'bak'. Of zoek wat andere leuke mods die de gameplay bevorderen. Er valt dus niet meer echt iets te halen, maar GTA kan ook na die 100% leuk blijven als je creatief bent. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 is er nog iets te doen nadat je san andreas 100% voltooid heb? Als je San Andreas op de PC hebt. Dan kun je nog veel plezier beleven met MTA. Reageren
robinho123 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 ik snap al dat modden niet egt(ben niet zo een computer expert) en wat is mta? ook iets met modden te maken? zijn er geen programma's die extra missies geven ofzo:P:P Reageren
Youp Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) en wat is mta? ook iets met modden te maken? MTA is een Multiplayer San Andreas. Hierin kan je wel alleen met auto's rijden. Over een tijd komt wel MTA: Deatmatch uit waarin je wel kan lopen, en dus een deatmatch kan houden. De hoofdwebsite van MTA is MTA Voordat je dat kan spelen moet je wel SA Versie 1 hebben. Daarvoor moet je eerst je SA downgraden dus naar Versie 1. Door deze Downgrader. Zelf vind ik SA:MP wel leuker. Het principe is zowat wel hetzelfde als MTA: DM, maar deze is er dus al heel wat vroeger. Hoofdwebsite van SA:MP klikkie. Om te weten hoe SA:MP een beetje in elkaar zit kan ik je de volgende tutorial van Dutchy3010 aanraden; SA:MP Faq. Daarin staat hoe je servers moet toevoegen enzo, en wat je nou allemaal precies moet doen. Erg handig . Hiervoor geldt hetzelfde als MTA, je moet versie 1 van SA hebben. Bewerkt: 25 oktober 2007 door Youp Reageren
robinho123 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 bedankt zal t wel ff proberen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Wat je nog kunt doen? Ik heb SA al bijna een jaar uitgespeeld en nog steeds beleef ik er lol aan Wat schieten... Ik heb ook soms zin om ergens heen te gaan, een soort 'verhaaltje' te spelen met CJ in de hoofdrol, filmpjes maken, stunten... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Wat ook leuk is is om met een wanted level van 4 sterren (minder is minder leuk) in een Hunter boven het vliegveld alles en iedereen met de mitrailleur omleggen. Het leukste is natuurlijk om 2 politiehelikopters tegelijk naar beneden te halen, dus dat de 1 de ander in z'n val meeneemt. Je zit redelijk veilig in je Hunter, maar bij gebruik van raketten zal je wanted level omhoog gaan en met het leger erbij wordt het al wat pittiger. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 @KoE: Zolang je maar hoog genoeg zit kan je niets gebeuren Mission mods: Op ons eigen forum heb je hier zelfs een heel forum van, en over een tijdje zal er een winnaar uitgeroepen worden van de Desing You Own Mission contest, en daar wordt ook weer een missie van gemaakt Op Google heb ik nog niets kunnen vinden, maar ik ben ook niet het grootste zoektalent hier (ik heb nog vaak ruzie met de zoekfunctie hier ) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 SA is gewoon te gaaf! Iedere beleef ik veel lol, veel mensen afknallen met bazooka's shotguns, pistool met een geluiddemper! Heel SA reizen in een vliegtuig, wagens stelen en ze daarna in de fik steken voor niks Drugsdealers omleggen, politie's omleggen, een paar oude wijven de keel doorsnijden! Stunten op een motor en mensen overrijden met een vliegtuig Kortom, ik speel SA maandenlang zonder missies SA is gewoon te gek voor woorden, je hebt de volledige vrijheid!!!!! @_KoE_Mzungu heeft ook veel leuke ideeën zie ik Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 ik speel vaak fbi of ik ga zogenaamd een bedrijf opzetten van vliegtuigen of limo's maar vaak speel ik fbi die iedeeen van XP worden na een maand saai . en je speelt tot alles saai is dan begin je opnieuw of je gaat mensen helpen Reageren
Skander Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 ik speel vaak fbi of ik ga zogenaamd een bedrijf opzetten van vliegtuigen of limo's maar vaak speel ik fbi die iedeeen van XP worden na een maand saai .en je speelt tot alles saai is dan begin je opnieuw of je gaat mensen helpen Wat bedoel je met mensen helpen? Reageren
pasgal Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Wat bedoel je met mensen helpen? B.v.: Vigilante, Paramedic, Firefighter, Taxi Driver en Pimping Reageren
robinho123 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Wat je nog kunt doen? Ik heb SA al bijna een jaar uitgespeeld en nog steeds beleef ik er lol aan Wat schieten... Ik heb ook soms zin om ergens heen te gaan, een soort 'verhaaltje' te spelen met CJ in de hoofdrol, filmpjes maken, stunten... jij hebt egt goeie ideen maar dat fraps als je dat zeg maar opneemt neemt t wel erg veel ruimte in en er zit een maximale tijd aan is er misgien een andere programma waarmee je oneindig kan opnemen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Heb je >dit topic< nog niet gezien? Deze staat bovenaan dit forum, bijna niet te missen, lees dat even door en waarschijnlijk kan je daar een aantal alternatieven vinden. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.