robinho123 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Heb je >dit topic< nog niet gezien? Deze staat bovenaan dit forum, bijna niet te missen, lees dat even door en waarschijnlijk kan je daar een aantal alternatieven vinden. Succes oh oke bedankt zal ff kijken Reageren
kpaenen Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) je kan ook gewoon daten (waar niet echt zoveel aan is) want daten zit niet bij de 100%, en als je 100% hebt kun je wel over straat lopen als flik, dokter, racer, boer, enz... maar dit is echter wel al allemaal bekend Bewerkt: 27 oktober 2007 door kpaenen Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 ik speel vaak fbi of ik ga zogenaamd een bedrijf opzetten van vliegtuigen of limo's maar vaak speel ik fbi die iedeeen van XP worden na een maand saai .en je speelt tot alles saai is dan begin je opnieuw of je gaat mensen helpen Wat bedoel je met mensen helpen? ik was weer eens te onduidelijk hoor ik bedoelde natuurlijk hier op het forum Reageren
philip14 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 ik ga altijd basejumpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.