Jump to content

Autocide


Harwood Butcher

Recommended Posts

Bij autocide gaan de eerste 2 kills goed,maar de derde gaat verkeerd,omdat ze me zien,ik weet niet hoe ze me kunnen zien,want ik ben daar niet zichtbaar(ik kan hun niet zien,maar zij mij wel....),hoe kan ik dat tegengaan?

Bewerkt: door Harwood Butcher
Link to comment
Delen op andere websites

Je draw distance wat hoger zetten bij 'options'>'display', en dan kun je op een redelijk grote afstand hun toch al kapot schieten met de sniper. Eerst de vent in de auto. Dan komt er iemand met een stubby shotgun op je af gerend. Deze schiet pas als ie 2 meter van je af staat, dus laat hem niet zo ver komen. Hij rent dat hele stuk gewoon in een rechte lijn dus je kunt hem best makkelijk neerhalen. Als je met de volgende kills ook problemen hebt, zeg het dan. Voor de laatste kill heb je de PCJ wel nodig, dan kun je hem recht voor je van de motor af schieten. Neem in het begin wél de PCJ (in tegenstelling tot wat Wiki zegt, sorry :7 Zo heb ik het gedaan :puh: ).

Link to comment
Delen op andere websites

Bij autocide gaan de eerste 2 kills goed,maar de derde gaat verkeerd,omdat ze me zien,ik weet niet hoe ze me kunnen zien,want ik ben daar niet zichtbaar(ik kan hun niet zien,maar zij mij wel....),hoe kan ik dat tegengaan?

Dit is inderdaad een moeilijk geval, want de derde en vierde man die je moet vermoorden staan op een T-Splitsing. Dit betekent dus dat ze je altijd zien van welke kant je ook komt aanrijden. Ze zullen eerst proberen om je uit te schakelen en daarna gaat 1 man ervandoor in zijn wagen. Het beste is om minimaal 1 man van afstand uit te schakelen. Dit kun je doen met een Sniper Rifle, maar als je dat te moeilijk vindt kun je het ook proberen met een Assult Rifle. Als je die derde man hebt vermoord, dan kun je een beetje schieten van afstand met je Assult Rifle om tijd te winnen om die vierde man zo snel mogelijk uit te schakelen. Daarna rij je achter die vierde man aan en door middel van een Drive-By schiet jij zijn wagen verrot. Zorg wel voor voldoende munitie voor de Machine Gun als je een Drive-By gaat uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had in die missie maar 14 armor verloren. De 1e keer. De kunst is om alle bewakers van een afstand neer te schieten. Je hebt genoeg munitie van de M4, en een sniper kan ook wel eens helpen. Het eerste gedeelte is nog niet zo moeilijk, maar zodra je bij het trappenhuis komt gaat het meestal mis. Heb geduld, Diaz rent niet weg. Schiet eerst vanuit de gang aan de zijkant alle mensen neer die je kunt raken. Ga dan op het hoekje van die gang staan en schiet de anderen in de hal neer. Dan loop je het eerste lage trapje af en schiet je over de leuning heen alle mensen beneden aan de grote trap neer. Diaz is niet moeilijk. Loop zijn kantoortje in en blijven vuren. Klaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Veel sneller lopen dan Lance :puh: Bij die spiraalvormige trappen zal hij dan achterblijven :puh: Z'n AI is niet zo geweldig :) Dan kan Lance niet meer dood. En zo geweldig schiet hij ook weer niet.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ja,ok

Maar ik dacht dat je Lance bij moest houden,en als hij de heletijd bij die trappen springt wordt zn leven ook steeds minder......

Maarja,ik zal proberen!

Loop altijd voor lance zodat hij niet voor je schoten zit en dat hij niet word neergehaald door de bewakers! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Miss nog een tip:

Als je door de deur loopt waar de grote trap staat, en waar je dan een filmpje te zien krijgt dat Diaz wat lult en dat je hem dan "echt" moet vermoorden, blijf eerst een beetje in de deur staan en schiet de bewakers daar dood. De eerste keer dat ik het deed, rende ik naar de trap, kreeg het filmpje te zien, en toen moest ik de bewakers dood schieten EN ook nog Diaz, de 2e keer bleef ik zegmaar in de deur staan en schoot ik eerst de Bewakers dood, toen hoefde ik alleen nog Diaz, KLAAR!

Ik hoop dat het een beetje duidelijk was...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...