Jump to content

Gevaarlijkste sport


Ruwie

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    9

  • moechy

    2

  • Fiegel5

    2

  • Naudin

    2

Top Posters In This Topic

Wat is nou de gevaarlijkste sport ter wereld? (moet wel een legale sport zijn)

Bij elke sport die je noemt wel graag een filmpje bij zetten ;)

Ik zat zelf aan stierenvechten te denken...

***

Stierenvechten wordt 'niet' als een officiële sport gezien. Ik zit dan aan Racen te denken, in allerlij vormen. Van Motorrace's tot Dragracing. Bij balsporten is een kneuzing natuurlijk zo aangericht, maar levensgevaarlijk is het meestal niet. Racen is natuurlijk altijd levensgevaarlijk, indien je beknelt in je brandende auto zit, en zojuist tig keer over de kop bent geslagen. Dit gebeurt pér week zo'n 15 keer gemiddelt! (wereldwijd)

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook wel Motorcross want daar moet je echt enorm veel overdekop en allemaal van dat soort stunts.

Maar ik denk ook dat er een aantal Chineze vechtsporten, die hier in Nederland wel illegaal zijn, dat die toch wel één van de gevaarlijkste sporten zijn.

Aangezien je daar te leren krijgt hoe je binnen een aantal seconde iemand dood kan maken.

En dat lijkt mij toch best gevaarlijk....

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk kitesurfen ook hoor als je heel hard gaat en je vliegt omhoog verliest controle en komt tegen ongeveer soms 100km/h op het water heb je ook kans dat je dood bent hoor water kan even hard aankomen als steen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is nou de gevaarlijkste sport ter wereld? (moet wel een legale sport zijn)

Bij elke sport die je noemt wel graag een filmpje bij zetten ;)

Ik zat zelf aan stierenvechten te denken...

http://video.google.nl/videoplay?docid=568...h&plindex=0

homo

Ik weet niet of je van de regels op dit forum op de hoogte bent aangezien je net nieuw bent, maar het is niet de bedoeling om zulke onzinnige reacties te geven.. Graag reacties met meer inhoud dan alleen het woord "homo". ;) Anders draag je niks bij aan dit topic en dat is natuurlijk wel de bedoeling... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een sport gevonden waarbij je gek moet zijn om die sport te beoefenen...

Street luge:

Hier een link met informatie over Street luge:

http://www.cultkanaal.nl/Sport/street-luge.html

En hier ook nog een filmpje ;)

http://video.google.nl/videoplay?docid=-35...h&plindex=0

Bij Street Luge kan je snelheden maken van 130 km per uur. Als je dan valt kan het wel eens serieus slecht met je aflopen.... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk kitesurfen ook hoor als je heel hard gaat en je vliegt omhoog verliest controle en komt tegen ongeveer soms 100km/h op het water heb je ook kans dat je dood bent hoor water kan even hard aankomen als steen

Ik doe zelf aan kitesurfen, extreme sport is het zeker en ze zijn lang niet zonder risico’s, maar over het algemeen wordt bij deze sporten meer op veiligheid gelet dan bij welke andere sport dan ook. In ieder geval een lesje volgen voordat je je aan deze sport overgeeft. Alleen dan al loop je véél minder risico.

Nog een gevaarlijke sport is Speed Skiën. Een crash zullen de meeste niet overleven. Dus één verkeerde beweging wordt vragen om een wonder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...