Jump to content

Gevaarlijkste sport


Ruwie

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    9

  • moechy

    2

  • Fiegel5

    2

  • Naudin

    2

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...
Freeworstelen.....

Noem het maar gerust theaterworstelen, is zo nep als wat..

Snowboarden Echt gevaarlijk met mijn Snowboard proberen te stoppen maar ik sloeg voorover m'n been was half

omgedraaid deed echt super zeer :cry:

Als jij er een ongeluk mee hebt gehad, betekent het nog niet dat het een gevaarlijke sport is. Met hardlopen kun je ook akelig vallen, toch is het geen gevaarlijke sport.

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Extreme sport vb fietsen op bergen,snowboard op sneeuwbergen,...

Bij speerwerpen: Vroeger was erg gebeurd. De man gooide de speer per ongeluk naar de scheidsrechter en de speer steekt in de buik van die man. Ik heb het gezien op tv toen ik klein was.

Bewerkt: door studio dewolf
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wat is nou de gevaarlijkste sport ter wereld? (moet wel een legale sport zijn)

Bij elke sport die je noemt wel graag een filmpje bij zetten ;)

Ik zat zelf aan stierenvechten te denken...

***

Stierenvechten wordt 'niet' als een officiële sport gezien. Ik zit dan aan Racen te denken, in allerlij vormen. Van Motorrace's tot Dragracing. Bij balsporten is een kneuzing natuurlijk zo aangericht, maar levensgevaarlijk is het meestal niet. Racen is natuurlijk altijd levensgevaarlijk, indien je beknelt in je brandende auto zit, en zojuist tig keer over de kop bent geslagen. Dit gebeurt pér week zo'n 15 keer gemiddelt! (wereldwijd)

Helemaal met je eens racen gevaarlijk ik heb dat wel eens gezien dat er iemand in een auto zat en de auto onplofte (op tv) HET WAT EGT!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb zelf de nodige klappen opgelopen met golfsurfen. Mensen onderschatten het water echt gigantisch, en realiseren zich niet hoe gevaarlijk het kan zijn. Mijn grootste ongeluk was bizar genoeg gewoon in Nederland, op die kleine pisgolfjes die we hebben. Maar in het buitenland, waar golfen echt hoog worden, heb je soms ongelukken met fatale gevolgen. Gelukkig niet zovaak. Ik heb al de nodige tanden uit de monden zien vallen van mensen die een surfboard op hun gezicht kregen. En op filmpjes zie je ook regelmatig mensen die flinke vallen maken. Sommigen raken ook bewusteloos.

Ik denk dat American Football toch wel de gevaarlijkste sport is. Sommige tackels zijn zó vreselijk ruig en gevaarlijk. Ik wilde er wel een filmpje van posten, maar om nou te laten zien hoe iemand z'n nek breekt? Toch maar niet denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe het heet maar volgens mij TNA.

het is een soort van worstelen maar dan met tafels en stoelen en spijkers enzo :D

dat is echt vet!

soms wel een beetje bloederig maar toch

volgens mij de gevaarlijkste

TNA is harstikke theater show, het is geen echt worstelen meer. Het is soms wel pijnlijk maar alles is van te voren geoefend en geregeld hoe ze het gaan doen.

Zeker niet zo gevaarlijk als het lijkt..

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik weet niet hoe het heet maar volgens mij TNA.

het is een soort van worstelen maar dan met tafels en stoelen en spijkers enzo :D

dat is echt vet!

soms wel een beetje bloederig maar toch

volgens mij de gevaarlijkste

TNA is harstikke theater show, het is geen echt worstelen meer. Het is soms wel pijnlijk maar alles is van te voren geoefend en geregeld hoe ze het gaan doen.

Zeker niet zo gevaarlijk als het lijkt..

helemaal gelijk,

ik denk zelf dat de sporten op de Xgames het gevaarlijkst zijn.

anders zouden ze het geen Xgames noemen denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...