Jump to content

Gevaarlijkste sport

Recommended Posts

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruwie

9

• moechy

2

• Fiegel5

2

• Naudin

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

bijna alle sporten zijn levensgevaarlijk zeg nu voetbal er kan van alles gebeuren

je moet héél de tijd over en weer lopen je kan een hartaanval oplopen wat niet tot zelden gebeurt

maar toch het gebeurt hé zelfde gelijk atheletiek één keer op je nek landen en tis mischien gebeurd.

Geplaatst:
bijna alle sporten zijn levensgevaarlijk zeg nu voetbal er kan van alles gebeuren

je moet héél de tijd over en weer lopen je kan een hartaanval oplopen wat niet tot zelden gebeurt

Tijdens het sjoelen in het bejaardencentrum kan je ook een hartaanval krijgen, is dat dan ook een levensgevaarlijke sport?

Geplaatst:

Tijdens het sjoelen in het bejaardencentrum kan je ook een hartaanval krijgen, is dat dan ook een levensgevaarlijke sport?

Whehehe :7

Ik dacht zelf aan powerliften met hele zware gewichten. Is ook gevaarlijk mits je het niet goed uitvoert.

Geplaatst:
Base Jumping is ook niet veilig. Mensen die van gebouwen in de stad afspringen met parachute straks knal je tegen een gebouw.

Idd. :7 Nee, dan maar iets van Ballet ofzo,(^_^) maar geen Base Jumping. ^^ :7

_42216354_5.jpg

Geplaatst:

als Stiergevecht een sport is is dat het volgens mij , maar dat is vooral zielig , die mensen sporen niet :duh:!

Geplaatst:

freefight vind ik de gevaarlijkste sport. ookal is het meestal voor de show de klappen voelen ze wel en er zijn ook al best wat mensen aan gestorven verlamd geraakt enzevoort.

Geplaatst:

ik heb zelf ooit gehad dat ik een pijl in me arm had zit namelijk onder boogschieten.

maar er zijn ook kinderen en oudereren die er niet zo afkomen als ik.

ookal heb ik 9 weken ziekenhuis doorstaan met 22 operaties maar er zijn mensen die zijn opslag dood :duh:

dus stem ik voor boogschieten naar deze ervaring,

maar motercross is ook gevaarlijk moet ik zeggen :7

• 1 maand later...
Geplaatst:

Bij de meeste van die extreme sporten zijn de veiligheidsmaatregelen wel zó streng dat het, hoewel het gevaarlijk lijkt, meer een goede kick geeft, i.p.v. dat het gevaarlijk is. Maar als je het dan echt over de gevaarlijkste hebt, volgensmij is dat wel dat Rodeo-stierrijden wat ze bij Try Before You Die ook deden. Daar heb je tenminste niet echt een garantie dat het goed met je afloopt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...