rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Wat is nou de gevaarlijkste sport ter wereld? (moet wel een legale sport zijn)Bij elke sport die je noemt wel graag een filmpje bij zetten Ik zat zelf aan stierenvechten te denken... http://video.google.nl/videoplay?docid=568...h&plindex=0 race met formule 1 wagens Reageren
Carl-J Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 racen met powerboots, soort van formule-1 boten: dit is zon powerboat:: Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ijshockey is ook niet niks.Elke wedstrijd het Lood in je schoenen hebben want wie weet word je wel Knock-Out Geslagen :o Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ijshockey is ook niet niks.Elke wedstrijd het Lood in je schoenen hebben want wie weet word je wel Knock-Out Geslagen :o Ja, maar dat knokken hoort niet echt bij het spel he. Het word alleen toegelaten omdat ze zelf niet op de bek geslagen willen worden, en geef ze gelijk ook. Gevaarlijkste is toch wel in vorm van Racen, Crossen, Racen, driften, derby etc. Later Reageren
moechy Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Volgens mij is de gevaarlijkste sport van degenen die hier is opgenoemd toch nog altyd worstelen met krokodillen en aligators. Reageren
suusmotorcross Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Ik denk ook Motorcross, want je moet daar gewoon over schansen enzo springen met een motor, wat niet al te makkelijk is. Ook Parachute Springen staat zeker niet in de categorie: Minst gevaarlijke sport nou dat is helemaal niet zo dat motorcross de gevaarlijkste sport is want ik rij zelf ook motor en ik hoor vaker verhalen van voetbal enzo dan van motorcrossen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.