Jump to content

Gevaarlijkste sport

Recommended Posts

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruwie

9

• moechy

2

• Fiegel5

2

• Naudin

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ijshockey is ook niet niks.Elke wedstrijd het Lood in je schoenen hebben want wie weet word je wel Knock-Out Geslagen :o

Geplaatst:
Ijshockey is ook niet niks.Elke wedstrijd het Lood in je schoenen hebben want wie weet word je wel Knock-Out Geslagen :o

Ja, maar dat knokken hoort niet echt bij het spel he.

Het word alleen toegelaten omdat ze zelf niet op de bek geslagen willen worden, en geef ze gelijk ook.

Gevaarlijkste is toch wel in vorm van Racen, Crossen, Racen, driften, derby etc.

Later

Geplaatst:

Volgens mij is de gevaarlijkste sport van degenen die hier is opgenoemd toch nog altyd worstelen met krokodillen en aligators.

• 3 years later...
Geplaatst:

Ik denk ook Motorcross, want je moet daar gewoon over schansen enzo springen met een motor, wat niet al te makkelijk is. Ook Parachute Springen staat zeker niet in de categorie: Minst gevaarlijke sport :7

nou dat is helemaal niet zo dat motorcross de gevaarlijkste sport is want ik rij zelf ook motor en ik hoor vaker verhalen van voetbal enzo dan van motorcrossen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...