Preddy Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Je vertelt niet precies wat je al gedaan hebt dus voor de zekerheid begin ik maar met de vraag of je al een full-system scan hebt gedaan met je virusscan en mogelijke anti-spyware software. Een bestand download zich niet automatisch dus er staat meer op je computer dan alleen het verwijderde bestandje lijkt me. Verder wou ik je nog doorverwijzen naar dit topic, waar een aantal dezelfde en andere suggesties worden gegeven. Hopelijk heb je er wat aan, maar zelfs met de beste software lukt het niet altijd dit soort spul eruit te halen. >>> Door Preddy: Overigens voeg ik dit topic even toe aan de sticky over Spyware.<<< Reageren
ifc3 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik hoorde laatst ook van een engelse kameraad van mij,Dat op een lijst met virusscanners Norton op de 6e plaats stond. Nod32 op de 2e, En Avast Antivirus Professional op de 1e plaatst. Avast heb ik nu zelf ook, En ik ben er zeer tevreden over Greetz Joshoon Ik heb daar nog nooit last van gehad en ik gebruik: Op Sabayon: - Niets - Niets - Niets Op Microsoft® Windows XP: - Avast - Ad-aware SE 1.06 Dat je spyware ed. binnenkrijgt ligt denk ik ook aan degene die computerd en het Operating system (zie mijn Sabayon beveiligings lijst) Reageren
Sseb Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) haha, ik heb niet alles doorgelezen dus weet niet of ie er staat ik heb hitmanpro 2.5 of zo daar zitten allen spyware, spybots, virus scanners op en 2.6 is al uit hier er zit: NOD32(na 30 dagen word ie niet meer upgedate) spysweeper spybot spydoctor spyblaster ewido cws shedder Ad awere SE instalatie: als je hitman pro voor het eerst opstart na het instaleren van hitmanpro. moeten de programmas nog downloaden dan krijg je bij de eerste download boven aan ja , ja allen, nee druk op ja allen dan doet ie alles automatisch scannen: als alles gedownload is ka je gaan scannen , start hitmanpro weer op klik op start dan scand ie alles met alle programma's dit kan 3 uur duuren of dus je hebt een ultra scan, ik doe dit altijd snacht zet hitmanpro aan, zet me comp standby dan scand ie hem helemaal verwijderen van bugs, virussen, wormen, spyware, coockies: hier hebben sommige mensen problemen mee als hitman pro klaar is met scannen staat er recht boven aan herstellen, click daar op. dan word alles verwijderd daarna kan je nog kijken welke overblijfselen er zijn. die zijn er meestal niet, zowel kan je ze zelf verwijderen. alstublieft;) voor de beste scan. Edit: allemaal gratis >>> Door Preddy: Hitman Pro is al een aantal keer vaker in dit topic voorgesteld. Wanneer je geen zin heb om het hele topic door te lezen, probeer het dan op z'n minst even met de zoekfunctie binnen het topic (linksonderin).<<< Bewerkt: 25 maart 2007 door Preddy Reageren
ACID Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 ja ik heb dit allemaal al geprobeert niks helpt, avg antispyware, S&B Search and Destroy, Ad Aware maar de spyware blijft zoals, reclame enzo, iemand nog ideeén ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 AANDACHT! Als je een melding krijgt (van FireFox) dat je PC sporen bewaart van alle bezochte volwassenensites, en dat je daarom DriveCleaner moet installeren om dat te wissen, moet je hier vooral NIET op ingaan. De screen hieronder toont waarom: Op de screen zie je ook en 178 sites meer staan. DIT KLOPT DUS TOTAAL NIET! Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Het verwonder mij dat niemand deze site heeft gegeven www.bluemedicine.be het is een site dat helpt als je sommige spyware niet kwijtkrijgt , je moet er wel het juiste forum pakken . Je wordt er echt goed geholpen . Ik had ooit cool web search en door die site is het weg . Reageren
G13nn Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 dat is inderdaad een hele goede site, roel schouwenberg (analist van kaspersky) is daar zeer actief aanwezig. natuurlijk zijn er zat andere sites waar prima hulp verleend wordt. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Heeft er niemand Zone Alarm Security Suite die is ook goed ik had veel spyware en virussen en allemaal weg PC werkt weer zoals het hoort zonder te crashen dus een aanrader Mvg gtafreak007 Reageren
G13nn Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Opzich is ZA een goede suite ja, enige nadeel is dat de interface niet erg gebruiks vriendelijk is Verder is het product te goed verdeeld over alle vlakken (spyware, virussen en firewall) hierdoor wordt naar mijn mening te weinig aandacht besteed aan de gevaarlijkste zaken Ook zijn er geen AV comparatives te vinden van zone alarm, wordt het product niet sirieus genomen? dat is me niet duidelijk, maar betrouwbare test resultaten over ZA heb ik dus nog niet echt kunnen vinden Reageren
.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 ja ik heb dit allemaal al geprobeertniks helpt, avg antispyware, S&B Search and Destroy, Ad Aware maar de spyware blijft zoals, reclame enzo, iemand nog ideeén ? malwarebytes anti malware. heeft bij mij een serieus virus verwijderd, zodat ik weer gewoon met de pc kon werken (voor ik het had hersteld, kon ik niet meer in mijn C schijf, taakbeheer, configuratiescherm enz.. door die virus. ) >>download hier gratis versie<< Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Huge bumb. Ik wou vandaag SAMP opstarten. maar toen ik het opstarte kreeg ik gelijk een melding van AVG dat het een trojan is met de naam trojan PSW.Generic8.KPT en ik weet nou niet hoe mijn samp kan zijn geinfecteerd Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=167077&page=2 lijkt normaal te zijn. Sowieso is AVG imo een afrader, het vond bij mij niks, en als het uberhaupt iets vond was het ook nog eens een false positive. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Zoals ik het daar ook reeds heb gepost: http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=fe6b7f8557f1a8a747f48eae560d87f4b1eb18779affd4cd00330550e360af3e-1281531659 Die site (virustotal.com) kan ik trouwens wel aanraden. Je bestand wordt gescand door een veertig-tal verschillende scanners. Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Ik heb Avg Internet seceturie full version en beschermd dat ook goed tegen spyware? Hier het overzicht daarvan: Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Ik gebruik hem ook , maar hij vind niet alles heb ik al gemerkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.