lazlow Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) Zoals we weten heeft Rockstar een sexuele vorm van humor. Deze ''humor'' is soms wat moeilijk te vinden. Ik vond via een site een plaatje dat een sexuele grap laat zien in de landkaart van San Andreas. Met rode lijnen is een vrouw aangegeven die het zaad uit de p*nis van een man doorslikt. Ik weet niet of dit een bedoeling had van Rockstar of simpelweg een foutje was maar daar ga ik verder niet over in. Ik waarschuw alsnog voor sexuele inhoud. Klik hier voor de link naar het plaatje. Lazlow Bewerkt: 6 januari 2005 door lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 Ik vraag me soms echt af hoe mensen bij dit soort dingen komen. Maar je hebt wel gelijk, grappig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) Als je goed kijkt dan zie je het. maar ik denk eerder dat het gewoon puur toeval is. En zoals Shyne al zij, hoe komen mensen hier op :blink: Bewerkt: 6 januari 2005 door mazzeltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Sommige mensen hebben wel eeen hele levendige fantasie. Wel erg ver gezocht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Het zal denk ik geen toeval zijn. Een vrouw met dikke lippen voor die p*nis nou nee. Ik denk niet dat dat toeval KAN zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 dat is nou typish rockstar humor as je het mij vraagt, haha ik kan er wel om lachen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Hoe zien die mensen dat toch... Zeer goed gevonden en ook best wel lol. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Het ziet er wel uit dat het BEWUST gedaan is... En daarbij is het echt typisch rockstar, dus ik denk dat Rockstar dit met opzet heeft gedaan... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 ik vind het wel erg ver gezocht Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) hahahha vind wel lollig was me niet opgevalle Bewerkt: 10 januari 2005 door gtamaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Grappig, hoe kom je erop. Zou het een officieele zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Tis ook un 18+ game dus mis wel extra gedaan!! (mar da 18+ is vooral om het geweld weet ik mar het zou kunnu!!) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Vind het wel grappig, maar was er zlf nooit opgekomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ziek man. Het zal inderdaad kunnen want het lijkt er veel op. Maar het kan ook toeval zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 haha lol k denk dat et wel expres is anders is et wel heel dom toeval en hoe mensen dat ook kunnen vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts