Jump to content

Nieuwe easter egg?


lazlow

Recommended Posts

omdat cock kip en p*nis betekend

cock betekend haan. In Nederland wordt er eigenlijk zover ik weet nooit gezegd "we eten haan" maar altijd "we eten kip". Hoe dat in Enegelstalige landen is weet ik niet, maar Chicken is wel het meest gebruikt iig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tupac A. Shakur

    7

  • lazlow

    6

  • Insane

    3

  • GTA Gangster

    3

De marathon missie in San Andreas (die bij de verlaten rolstoel aan het meer) heet:

"Beat the Cock" Dit is natuurlijk een grapje van Rock* North. Het is een sinoniem voor "Beat the Clock" En dat betekent dat je op tijd moet finishen.

Maar wat nou het grappige hieraan is, als je de wedstrijd start, zie je allemaal deelnemers. En een van die deelnemers is een verkoper van Cluck & Belll, weet je wel, in zo'n geel met rood kippepak. Dus je zou ook kunnen zeggen dat de missienaam (Beat the cock) betekent dat je die kip (of haan, haan = cock) moet verslaan.

Rock* North vindt het gewoon leuk om sexueel getinte grapjes in hun 18+ spellen te plaatsen (zou ik ook doen whahahahaha :D )

Dus je kunt "Beat the cock" ook nog een andere betekenis kunnen geven, namelijk "sla de penis". :puh:

Groeten CelicaVB

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon toeval, want als je overal op de map gaat kijken dan zie je allemaal figuren.

Hondekop.jpg

Zoals hier, een hondekop.

Doodskop.jpg

En hier, een doodskop, de vliegtuigen zijn tanden :rolleyes:

Dus ik vind het toeval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie er helemaal niks in hoor. :rolleyes:

Wel als je goed kijkt...die honde kop lijkt me wel duidelijk.

En bij die doodskop als je goed kijkt zijn bovenaan 2 donker langwerpige vlekken, dat zijn de ogen, in het midden bij de bovenste weg zit een groen vlakje dat is de neus en tussen de vliegtuigen zijn de tanden en tussen de tanden zit nog een streep dat is de mond :rolleyes: :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon toeval, want als je overal op de map gaat kijken dan zie je allemaal figuren.

Hondekop.jpg

Zoals hier, een hondekop.

Doodskop.jpg

En hier, een doodskop, de vliegtuigen zijn tanden :rolleyes:

Dus ik vind het toeval.

ik heb 4 verschillende honden dus ik zou er zo een hondenkop in moeten zien maar dat doe ik dus niet,

doodskop :blink: ??????hoe kom je daar aan :blink: <_<

ik zie in beide screen geen hondenkop en ook geen doodshoofd

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk dat de afbeelding van die meid en die p*k puur toeval is.

dat denk ik niet er zijn zo al meer van die dingen gevonden en waarom zou R*

dit er niet bijdoen

het is gewoon zieke humor van rockstar als ze er zo niets indoen dan zijn ze de zieke humer een beetje kwijt dnek ik <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...