lazlow Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Ik heb 'm zelf niet gemaakt maar ik heb 'm gevonden via het forum op een andere site. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 het is wel grappig. maar dit vind ik geen rockstar actie! als dit met opzet gedaan is.....dan ken jij rockstar niet :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 :lol: , het is dat die lijntjes gekleurd zijn, anders zou je het niet zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 grappig en goed gevonden is dit een grap van r* (?eater egg?)?denk het niet waarom zou r* een slikkende vrouw en een p*k afbeelden in de plattegrond :blink: ik snap de''grap''niet. als je het mij vraagt is het puur toeval maar goed gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Wel stoer haha , scherp opgemerkt lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Echt goed gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Tsja.. t blijft gissen, maar ik denk niet dat het toeval is. Het is gewoon net iets 'mooi' om toeval te zijn. Je ziet heel duidelijk, zo duidelijk dat het dat het bijna geen toeval kán zijn Maar wie weet.. misschien is het ook wel toeval :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Tsja.. t blijft gissen, maar ik denk niet dat het toeval is. Het is gewoon net iets 'mooi' om toeval te zijn. Je ziet heel duidelijk, zo duidelijk dat het dat het bijna geen toeval kán zijn Maar wie weet.. misschien is het ook wel toeval :unsure: het blijft altyd gissen of het een easter egg is of niet totdat r* het bevestigd als r* met bevestigingen komt zaldat na de realease op pc en xbox zijn denk ik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 goed gevonden ja haha ik zou er nooit opkomen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) ey ik was net in de cluckin bell aan daar stond op de rug van de vage verkoper :ugly: ''taste the cock'' zou het te maken hebben met de zaadgeilevrouw ? MAKAVELI Bewerkt: 11 januari 2005 door tupac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 ey ik was net in de cluckin bell aan daar stond op de rug van de vage verkoper :ugly: ''taste the cock'' zou het te maken hebben met de zaadgeilevrouw ? MAKAVELI Nee, Dat lijkt me sterk. Aangezien Cluckin' Bell een restaurant is waar je kip maaltijden kan kopen.. en ze met cock haan bedoelen of kip lijkt het me dus sterk dat 't er iets mee te maken heeft.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 ik zag het er eerst niet in, maar na een tijdje er naar gekeken te hebben zag ik het ook, je moet er maar op komen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 ey ik was net in de cluckin bell aan daar stond op de rug van de vage verkoper :ugly: ''taste the cock'' zou het te maken hebben met de zaadgeilevrouw ? MAKAVELI Nee, Dat lijkt me sterk. Aangezien Cluckin' Bell een restaurant is waar je kip maaltijden kan kopen.. en ze met cock haan bedoelen of kip lijkt het me dus sterk dat 't er iets mee te maken heeft.. Ik denk persoonlijk dat hier een p*nis mee bedoelt wordt. Zoals iemand zegt verkopen ze er kipmaaldtijden maar een cock is een haan of een p*nis. Dus er zou moeten staan: Taste The Chicken Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Had de vrouw ook al opgemerkt, maar de p*nis had ik nog niet gezien/gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 ey ik was net in de cluckin bell aan daar stond op de rug van de vage verkoper :ugly: ''taste the cock'' zou het te maken hebben met de zaadgeilevrouw ? MAKAVELI Nee, Dat lijkt me sterk. Aangezien Cluckin' Bell een restaurant is waar je kip maaltijden kan kopen.. en ze met cock haan bedoelen of kip lijkt het me dus sterk dat 't er iets mee te maken heeft.. Ik denk persoonlijk dat hier een p*nis mee bedoelt wordt. Zoals iemand zegt verkopen ze er kipmaaldtijden maar een cock is een haan of een p*nis. Dus er zou moeten staan: Taste The Chicken Lazlow omdat cock kip en p*nis betekend heeft r* ''taste the cock" op zijn rug gezet ipv. taste the chicken, cock heeft een dubbele betekenis en daarom heeft r* cock gebruik ipv chicken. wat klinkt grappiger ''taste the cock" of taste the chicken oftewel taste the cock is een grap van r* dus ''taste the cock" is gewoon proef de kip en niet proef de p*nis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts