MightyDuck Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Wie kijkt er de laatste tijd ook veel naar darten. Lakeside, (eerst Ambassy) is nu bezig. Tot nu toe een heel leuk toernooi met best wel leuke wedstrijden. Andre Brantjes is toch wel de opvallendste, versloeg Co Stompe en Mervin King. Ook van Barneveld doet het goed en staat nu al in de halve finale. Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Ik doe zelf darten. Ik heb toernooien gedaan ik ben naar tv-toernooien geweest ik heb shirts van van barnevelt, bekers, noem maar op. Ik ben ook lid van zijn fanclub. Ook heb ik een boekje met alle handtekeningen van de geplaatste spelers. Reageren
Trax Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Ik heb gisteren een stuk Fitton tegen Thornton gezien, dat was best een lekkere game. Weet niet wie er won, maar denk Fitton, want die speelde gewoon beter. Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Darryl Fitton won ja met 5-0 in sets. Hier kun je het hele speelschema zien Klik Hier. Wat denken jullie wie er gaat winnen? Ik denk Barney of Ted Hankey. Ted Hankey moet vandaag spelen tegen Martin Adams. Ted Hankey: *ik heb de flights van hem* Martin Adams: *ik heb de flights van hem* Raymond van Barneveld: *ik heb zijn pijlen, mok, pet, t-shirt met handtekening * Bewerkt: 7 januari 2005 door petersmurfje Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 ik heb van de week Andre Brantjes tegen Mervyn King gezien, Want gooide die Brantjes goed zeg, en dan nog winnen . Heel knap Reageren
MightyDuck Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Andre Brantjes is gewoon cool, en ik denk ook dat hij een favoriet zal zijn voor de titel. Vorig jaar dachten we ook dat Barney of Hankey zou gaan winnen, maar wie won er? Heel onverwachts Andy Fordham. Dus dat kan dit jaar natuurlijk ook gebeuren voor Andre Brantjes. Ik zelf dart ook welles wat thuis, en bij een aantal vrienden. Maar ik ben niet echt super goed, heb nog nooit een 180er gegooid, hoogste is wel 160 wat ik woensdag nog gegooid heb. Verder heb ik nog eens 13 keer 140 gegooid en 1 keer 156. Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Darten is leuk! Mijn oom is net zo goed als Barneveld. Of nouja, hij gooit wel veel in de tripple 20 Ik zelf kijk het ook maar ik volg het niet zo actief als voetbal. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 die brantjes vliest nu!! staat 3-0 agter in sets duzzzz die vliegt er uit vandaag Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Andre Brantjes is gewoon cool, en ik denk ook dat hij een favoriet zal zijn voor de titel.Vorig jaar dachten we ook dat Barney of Hankey zou gaan winnen, maar wie won er? Heel onverwachts Andy Fordham. Dus dat kan dit jaar natuurlijk ook gebeuren voor Andre Brantjes. Ik zelf dart ook welles wat thuis, en bij een aantal vrienden. Maar ik ben niet echt super goed, heb nog nooit een 180er gegooid, hoogste is wel 160 wat ik woensdag nog gegooid heb. Verder heb ik nog eens 13 keer 140 gegooid en 1 keer 156. Heel onverwachts? Andy Fordham was een HARTSTIKKE favoriet vorig jaar :lol: ! Het was juist helemaal niet onverwachts en trouwens Andy Fordham heeft wel veel meer ervaring als Andre Brantjes. Mijn hoogste score is trouwens 3keer 180. *Andre Brantjes ligt er al uit hij heeft verloren van Simon Wittlocks met 5-1 in sets.* Bewerkt: 7 januari 2005 door petersmurfje Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 ja dat had ik al verwacht Reageren
-Richard- Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Hahaha, Ted Hankey ligt der uit! :lol: :lol: :lol: (ik mag hem niet zo...) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 jammer...... zijn bijnaam was toch the count? nou dat was een kort maar kr8ig optreden good by said the count of the embassy toch? ik snap niks van darts Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 ik hoop dat martin adams wint van die whitlock en dat vanavond barney wint van fitton, dan heb je een mooie finale Reageren
MightyDuck Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 jammer......zijn bijnaam was toch the count? nou dat was een kort maar kr8ig optreden good by said the count of the embassy toch? ik snap niks van darts Is te begrijpen dat je niks van darts snapt, als je voor die Hankey bent snap je er idd niks van <_< Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 jammer......zijn bijnaam was toch the count? nou dat was een kort maar kr8ig optreden good by said the count of the embassy toch? ik snap niks van darts Is te begrijpen dat je niks van darts snapt, als je voor die Hankey bent snap je er idd niks van <_< niet zo negatief tegen je forumgenoten doen mightyduck <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.