jongde Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 http://www.youtube.com/watch?v=97O_GfmspgI Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Welkom op het forum! Je kan je video ook gewoon in je post zetten, zoals je hier kan zien Dus dan krijg je dit: De BB code hiervoor is [youtube]code voor video*[/youtube] *De code voor een video vind je achter aan een URL. De URL van jou video is http://www.youtube.com/watch?v=97O_GfmspgI Het dikgedrukte is de code voor de video, dus die zet je ertussen. Dan krijg je dit: [youtube]97O_GfmspgI[/youtube] Leuke video trouwens Met een Coach een USB doen De volgende keer wat meer stunts, er zaten er maar 3 in ofzo Bewerkt: 31 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 Welkom op het forum trouwens. Je filmpje is wel leuk inderdaad, alleen stop er geen hardcore in de volgende keer, dat past totaal niet. 7/10 geef ik je als een cijfer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) het is wel een mooi filmpje want je stunt wel veel. maar de muziek past er niet bij geef hem 8 op 10. Bewerkt: 1 november 2007 door dupree Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 ik vind het wel een leuk filmpje, ondanks de muziek en het gebrek aan stunts toch een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Wat ze al zeiden: Meer stuntst uitvoeren En niet de hele tijd klote met guns en granaten.. Misschien kun je ook wat leukere/aparte stunts maken ipv unique stunt jumps. Opzich is het wel goed als je een beginner bent. Gewoon door gaan met stunt filmpjes maken en voer de tips uit die we je geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lorenzo gta Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 Welkom op het forum trouwens.Je filmpje is wel leuk inderdaad, alleen stop er geen hardcore in de volgende keer, dat past totaal niet. 7/10 geef ik je als een cijfer. hardcor eis goede muziek..maar het past inderdaad niet echt hierbij.... volgende keer gewoon meer stunten meeer geweld en meer fun want ik neem aan dat je hem in 1 dag hebt gemaakt??? ik geef hem een 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.