superjetze Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) toen ik bezig was met het modden van een auto voor Red Jack the movie, en toen ik hem teste heb ik deze filmpje onder tussen gemaakt voor wat afleiding.. ik noemde hem Give me a beer en het gaat over een man die het niet helemaal meer op het rijtje heeft: ''Give me a beer '' (het filmpje duurt 3 minuten en 16 seconde) Bewerkt: 4 november 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Leuk filmpje, maar wel 2 spelfoutjes Bij: Do you onderstand me En I neet beer dat moet zijn: Do you understand me En I need beer. Maar verder een heel leuk filmpje, ik zou niet weten hoe ik zoiets zou moeten maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Ik vind er niets van 5/10. + Camhack,Vice City. - Spelfouten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Je kan je video ook gewoon in je post zetten, zoals je hier kan zien Dus dan krijg je dit: De BB code hiervoor is [youtube]code voor video*[/youtube] *De code voor een video vind je achter aan een URL. De URL van jou video is http://www.youtube.com/watch?v=_GpXHKvBEY4 Het dikgedrukte is de code voor de video, dus die zet je ertussen. Dan krijg je dit: [youtube]_GpXHKvBEY4[/youtube] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) ik vind het wel grappig 7/10 vooral als het blijkt dat er niemand staat. bijvoorbeeld de ondertiteling, iets meer mensen erin doen ofzo veel succes Bewerkt: 6 november 2007 door gamelovertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Bedankt! kan je ook vertellen wat er beter kan? dan kan ik daar aan werken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Wat meer actie! Desondanks geef ik toch een 7/10 Vanwege de originaliteit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 ach.. je moet gewoon wat over de spelfouten heen kijken, zoveel zaten er nu ook weer niet in.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Het begin stukje vind ik nog wel geinig, maar later begint het wat saai te worden. En er zitten inderdaad best groffe spelfouten in, helaas, anders was je filmpje al veel leuker geweest, zonder spelfouten. Ik geef je een 5/10. Volgende keer moet je meer actie in je filmpje vertonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Ik vond hem ook wel geinig. Vooral de bijpassende bewegingen waren leuk om te zien, alleen gebeurde dat net te vaak. Toen hij voor de eerste keer tegen de kassa aanschopte, vond ik het echt leuk, maar 5 keer later is het niet echt grappig meer. Maar verder wel grappig. Ik geef het een 7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 ik denk dan need just en understand de enige spelfouten zijn.. ik weet niet wat daar grof aan is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Leuk filmpje! Let wel op de spel fouten die je heb gemaakt. De achtergrond muziek is niet helemaal mijn smaak en past ook niet echt bij de film. Het is een vrij druk muziekje terwijl de film zelf heel rustig is. En meer actie had idd ook wel leuk geweest. Toch geef ik je een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 nu graag weer wat positieve reacties.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Shit Verkeerde topic! Kan een mod dit a.u.b. weghalen? EDIT @hieronder: Iets wat niet met dit topic te maken had... Ik had twee vensters openstaan en was op 2 vensters een bericht aan het typen Bewerkt: 11 november 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) huh wat wou je dan zeggen? EDIT @hierboven: dus wat wou je dan hier zeggen? Bewerkt: 11 november 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.