Jump to content

Hostile Takeover


mkmartijnmk

Recommended Posts

Oi, heb een beschrijving gemaakt van deze misse, omdat deze nog niet op de wiki staat. Als jullie hem goed genoeg vinden mogen jullie hem van mijn part plaatsen, heb helaas geen screens want ik zou niet weten hoe die te maken.

Hostile Takeover

Eén van de Mendez Brothers geeft je een opdracht.Je moet naar Vice Point mensen van een motorbende

vermoorden omdat deze hun al jaren rippen.Nadat je de eersten vermoord hebt, rijden er wat op een motor weg.

Ga deze ook achterna en vermoord ze.

-Volle healt en amor.

-Stevig pisto(o)l(en) met minutie.

Beloning $1000.

Bewerkt: door mkmartijnmk
Link to comment
Delen op andere websites

Uit dit topic:

Inzendingen

Om verschillende redenen is WikiGTA gestopt met het aannemen van inzendingen, en vragen we niet langer

je eigen bijdragen in dit forum te posten.

De reden voor deze maatregel is dat de inzendingen maar zelden daadwerkelijk kunnen worden

gebruikt, en we willen de teleurstelling die daardoor wordt veroorzaakt voorkomen.

De redenen dat bijdragen niet worden gebruikt zijn zeer uiteenlopend, vaak is de

betreffende informatie al in aanbouw door een van de medewerkers, maar nog niet beschikbaar op de site. Een andere keer is de informatie niet bruikbaar omdat de opbouw van het verhaal niet past bij de manier

waarop wij werken, of is de kwaliteit gewoon te laag.

Iets anders wat problemen opleverde was het publiceren van screenshots in dit forum, deze screens

zijn dan nog niet voorzien van het WikiGTA logo, en kunnen dus eenvoudig door andere sites worden overgenomen en wij streven naar exclusieve screenshots.

Dit alles is dus de reden dat we vanaf nu geen inzendingen meer verwachten op dit forum. Natuurlijk zijn fouten, correcties en aanvullingen nog steeds van harte welkom.

Het spijt me maar we zullen je inzending helaas niet gebruiken.

Topic closed en moved naar het wikigta forum. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...