Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Die pijn is niet bij/in mijn triceps, meer boven mijn biceps. En een echt goed onderbouwd stuk tekst dat het slecht is heb ik niet, maar ik lees het regelmatig op BB fora. En parallel dips doe ik niet, is nog te zwaar voor me.

Hieruit concludeer ik dat je dips steunend op een bankje doet?? In deze positie zet je je schouders idd een beetje onder druk maar dat heeft voornamelijk met de flexibiliteit van het schoudergewricht te maken. Rotator cuff-oefeningen maken je schouders soepeler.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hieruit concludeer ik dat je dips steunend op een bankje doet?? In deze positie zet je je schouders idd een beetje onder druk maar dat heeft voornamelijk met de flexibiliteit van het schoudergewricht te maken. Rotator cuff-oefeningen maken je schouders soepeler.

WtBenchDip.gif

Zo probeerde ik het.

Eens even kijken wat die Rotator cuff oefeningen zijn.

Edit: Zonder gewicht probeerde ik btw.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de beste manier om mijn schouders, armen, borst en buik te trainen? Hoe vaak per sessie, hoeveel sessies, hoevaak per dag/week? Ik wil het liefst niets aanschaffen.

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

-Armen: Chin-Ups

-Borst: Opdrukken

-Buik: Crunches

-Schouders: Handstand tegen de muur, je zelf door je armen laten zakken en weer omhoog drukken.

Veel resultaat zou je echter niet boeken zonder gewichten als je voor massa wil gaan trainen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat doet (@hierboven) wat train je dan als ik vragen mag?

Triceps, de grootste spier in je (boven) armen.

Oke 0_0 en als je zeg maar spierballen wilt krijgen en beetje sixpack, wat moet je daar voor doen ? :sigaar: Want daar heb ik niet echt de bouw voor.

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat doet (@hierboven) wat train je dan als ik vragen mag?

Triceps, de grootste spier in je (boven) armen.

Oke 0_0 en als je zeg maar spierballen wilt krijgen en beetje sixpack, wat moet je daar voor doen ? :sigaar: Want daar heb ik niet echt de bouw voor.

Afvallen. Voor je buikspieren crunches. En die spierballen zijn je Biceps, en die kan je met gewichten of pull-ups(optrekken) trainen. Met gewichten zou je b.v. Concentration Curls kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

abdominals zijn toch gewoon je buikspieren?????

Ja. Ik denk dat ik nu dus op een dag zo'n 180 push ups + met reclame.. 200 push ups per dag doe. En dan nog de crunches, partial failure couch crunches en nog wat soorten. Daar doe ik er heel wat van en dan 2 of 3x per dag. Denken jullie dat dit mijn spieren niet overbelast? Ik ben tenslotte pas 13..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Ik denk dat ik nu dus op een dag zo'n 180 push ups + met reclame.. 200 push ups per dag doe. En dan nog de crunches, partial failure couch crunches en nog wat soorten. Daar doe ik er heel wat van en dan 2 of 3x per dag. Denken jullie dat dit mijn spieren niet overbelast? Ik ben tenslotte pas 13..

Nooit 2 dagen achter elkaar dezelfde spieren trainen. En gewoon goed luisteren naar je lichaam, als je pijn o.i.d. krijgt stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...