Teh_Ninja Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Vraagje: Als ik me ga opdrukken en push-ups doe, hoelang moet ik dan wachten tot dat ik het weer ga doen? 2 dagen ofzo? Want ik doe: 20 x opdrukken dan 40 x push-ups dan weer 20 x opdrukken en weer 40 x push-ups ( het aantal is niet altijd hetzelfde). MVG, Faex. Push up en oprukken is hetzelfde, bedoel je misschien pull ups? En je kan het gewoon met 1 dag er tussen doen imo. Reageren
Faex Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) Oeps Nee, eigenlijk bedoel ik sit ups Maar okee. Dan hou ik wel Ong. 1 dag rust. Bewerkt: 27 augustus 2010 door Faex Reageren
Dotz Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Je kunt natuurlijk ook bij de sportschool informeren, een vriend van me gebruikt anabolen steroïden. Toegegeven; hij is gespierd, maar volgens mij kun je daar toch maar beter niet aan beginnen.. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Je kunt natuurlijk ook bij de sportschool informeren, een vriend van me gebruikt anabolen steroïden. Toegegeven; hij is gespierd, maar volgens mij kun je daar toch maar beter niet aan beginnen.. Als je aan de steroiden wil moet je eerst al tegen je grens aanzitten qua massa, anders verleg je je grens nooit. En zodra je gebruikt moet je nog harder trainen en nog meer eten. De meesten zullen hier niet op dat niveau zitten, als er hier al iemand is die dat wel is, waarop het ''verstandig'' is om het te gaan gebruiken. Zelf zou ik het nooit gebruiken, want ik vind puur natuur veel mooier. Reageren
commando Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) ik doe het af en toe, om fit te blijven... maar ik ben 2 meter en soms krijg ik ( als ik et te frequent doe ) last van mn rug , dus voetbal ik liever om fit te blijven Bewerkt: 30 augustus 2010 door commando Reageren
MarkH Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Je kunt natuurlijk ook bij de sportschool informeren, een vriend van me gebruikt anabolen steroïden. Toegegeven; hij is gespierd, maar volgens mij kun je daar toch maar beter niet aan beginnen.. In de sportschool zie je altijd die gasten met veel puisten op hun armen en gezicht, die gebruiken anabolen volgens mij, want daar krijg je puisten van. Reageren
RJV92 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Sowieso, als je tegen je grens qua massa aanzit, waarom dan nog anabolen gebruiken? Dan heb je ook gewoon een mooi en gespierd lichaam. Maar voor sommige gasten is het zo'n verslaving dat ze dan anabolen gaan gebruiken. Als je er zo opgeblazen uitzien lacht ook iedereen je uit.. Reageren
Redeemed Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 In de sportschool zie je altijd die gasten met veel puisten op hun armen en gezicht, die gebruiken anabolen volgens mij, want daar krijg je puisten van. Kan een bijeffect zijn, maar daar hoeft niet iedereen gevoelig voor te zijn. Ligt er trouwens ook maar net helemaal aan wat voor soort doping je gebruikt. Sowieso, als je tegen je grens qua massa aanzit, waarom dan nog anabolen gebruiken? Dan heb je ook gewoon een mooi en gespierd lichaam. Maar voor sommige gasten is het zo'n verslaving dat ze dan anabolen gaan gebruiken. Als je er zo opgeblazen uitzien lacht ook iedereen je uit.. Volgens mij heb jij een écht buffe kerel nog nooit uitgelachen... Of je esthetisch gezien ermee eens bent is voor iedereen weer anders. Reageren
RJV92 Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 In de sportschool zie je altijd die gasten met veel puisten op hun armen en gezicht, die gebruiken anabolen volgens mij, want daar krijg je puisten van. Kan een bijeffect zijn, maar daar hoeft niet iedereen gevoelig voor te zijn. Ligt er trouwens ook maar net helemaal aan wat voor soort doping je gebruikt. Sowieso, als je tegen je grens qua massa aanzit, waarom dan nog anabolen gebruiken? Dan heb je ook gewoon een mooi en gespierd lichaam. Maar voor sommige gasten is het zo'n verslaving dat ze dan anabolen gaan gebruiken. Als je er zo opgeblazen uitzien lacht ook iedereen je uit.. Volgens mij heb jij een écht buffe kerel nog nooit uitgelachen... Of je esthetisch gezien ermee eens bent is voor iedereen weer anders. Gelukkig kan ik het tegen die gasten gewoon zeggen:D Maar verder heb ik respect voor iedereen die serieus traint, of je nou groot of klein, man of vrouw, dik of dun bent:) Wel heb ik even een inhoudelijke vraag. Ik train ongeveer 4 x in de week, alle spiergroepen komen aan bod en ik train ook behoorlijk hard. Ik ben absoluut niet het smalste mannetje van de sportschool maar toch boekik naar mijn mening te weinig resultaat. Eerst dacht ik dat het aan mijn eetschema lag, maar ik behoorlijk veel (en ook vrij goed) dus daar kan het niet aan liggen. Ook merk ik dat ik snel massa verlies. Als ik bijvoorbeeld een dag rust heb dan voel ik dat m'n spieren weer inzakken, terwijl ik naar mijn idee toch voldoende eet. Komt het misschien omdat ik een slechte conditie heb (ik ben absoluut niet dik ofzo maar mijn conditie is na een zuipvakantie in Bulgarije wel wat minder geworden).. Iemand suggesties? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Post je voedingsschema eens... ik hoor honderden mensen zeggen dat ze goed eten en als ze dan vertellen wat ze daadwerkelijk eten dan stelt het helemaal niks voor. Ik vind buikspieren trainen trouwens ook veel te overrated, je krijgt geen sixpack door je buikspieren te trainen! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Iemand suggesties? Heb je een strikt voedingschema met al je behoeften (eiwitten, calorieën, etc.) tot in de puntjes uitgerekend of eet je op onregelmatige tijdstippen? Hoe lang train je al? En hoe ziet, naast je voedingsschema, je trainingsschema eruit? Dat je voor je gevoel massa verliest zit gewoon tussen de oren. Na het trainen kun je een pomp hebben (spieren voelen opgeblazen aan en ogen groter), maar dat verdwijnt ook (vrij snel) weer. Misschien ervaar je dat gewoon. Reageren
Redeemed Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Post inderdaad eerst eens wat je allemaal eet op een dag. Naast te weinig/slechte voeding kan je ook gewoon eens kijken of je wel genoeg rust neemt. Vergeet niet dat rust net zo belangrijk is als training want daarin groei je. Als je constant je beschadigingen die je aangericht hebt niet laat herstellen zul je ook geen progressie zien. Wat betreft die legere spieren. Zorg ervoor zeker 4 liter water op een dag te drinken. Te weinig vocht zorgt voor plattere spierbuiken aangezien je spiercellen voor het grootste deel uit water bestaan. Ook kan na een periode van weinig eten je glycogeenvoorraden aardig uitgeput zijn, wat voor een legere aanblik van je spieren zorgt. Als laatste optie zou je de manier waarop je traint eens onder de loep kunnen nemen. Als je al wat meer ervaren bent kun je intensiteitsverhogende technieken/programma's kunnen toepassen. Reageren
MarkH Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 Wat betreft die legere spieren. Zorg ervoor zeker 4 liter water op een dag te drinken. Te weinig vocht zorgt voor plattere spierbuiken aangezien je spiercellen voor het grootste deel uit water bestaan. Ook kan na een periode van weinig eten je glycogeenvoorraden aardig uitgeput zijn, wat voor een legere aanblik van je spieren zorgt. Ik weet dat water heel belangrijk is voor het transport van eiwitten en verwerken van eten enzo maar 4 liter!!!??? Ik weet niet of ik dan nog tijd over zou hebben om te werken tussen het pissen en drinken door. Reageren
Redeemed Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Wat betreft die legere spieren. Zorg ervoor zeker 4 liter water op een dag te drinken. Te weinig vocht zorgt voor plattere spierbuiken aangezien je spiercellen voor het grootste deel uit water bestaan. Ook kan na een periode van weinig eten je glycogeenvoorraden aardig uitgeput zijn, wat voor een legere aanblik van je spieren zorgt. Ik weet dat water heel belangrijk is voor het transport van eiwitten en verwerken van eten enzo maar 4 liter!!!??? Ik weet niet of ik dan nog tijd over zou hebben om te werken tussen het pissen en drinken door. Als je hard traint en fysiek verder veel actief bent, is 4 liter helemaal geen vreemde hoeveelheid hoor. Ikzelf klok makkelijk een liter of 8(!) op een trainingsdag weg. Naarmate je activiteit verhoogt krijgt je lichaam daar ook meer behoefte naar. Maar, let wel, elk lichaam is anders, jij hebt dus niet per se ook 4-8 liter nodig. Maar belangrijk is wel dat je meer dan ruim voldoende vocht binnenkrijgt (en maak je geen zorgen, 1 liter melk volstaat ook aan die 1 liter water hoor). Reageren
Faex Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 (bewerkt) Maar dan moet je toch ook wel genoeg zouten binnen krijgen? Anders krijg je watervergiftiging. Toch? Bewerkt: 15 oktober 2010 door Faex Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.