Jump to content

Locatie Tw@


Gijsso

Recommended Posts

Waar precies ligt het Tw@ internet café. Ik kom er niet echt uit op de pagina van Wikigta. Er staat:

Tw@ bevindt zich tegenover Ray's garage, in de buurt van de Flatiron Building-lookalike.
Ik snap er dan nog steeds niks van.
Link to comment
Delen op andere websites

Het internetcafé Tw@ kan je vinden door over de Callahan Bridge van Portland naar Stauton Island te rijden en dan bij de tweede straat naar rechts af te slaan. Het café kan je gemakkelijk herkennen door zijn vele glazen ramen. Ik heb voor de zekerheid nog even een kaartje gemaakt:

Edit: Fout kaartje vervangen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Waar precies ligt het Tw@ internet café. Ik kom er niet echt uit op de pagina van Wikigta. Er staat:
Tw@ bevindt zich tegenover Ray's garage, in de buurt van de Flatiron Building-lookalike.
Ik snap er dan nog steeds niks van.

Tja het is een beetje moeilijk om uit te leggen maar ik zal het proberen

TW@ ligt ongeveer van vanaf het eerste brug en met die ene weg met 2 wegen naast elkaar dan neem je de tweede afslag links als het goed is rij je dan tegen het verkeer in en dan rij je effe een korte tijdje rechtdoor. en dan ben je er ongeveer

Link to comment
Delen op andere websites

Het internetcafé Tw@ kan je vinden door over de Callahan Bridge van Portland naar Stauton Island te rijden en dan bij de tweede straat naar rechts af te slaan. Het café kan je gemakkelijk herkennen door zijn vele glazen ramen. Ik heb voor de zekerheid nog even een kaartje gemaakt:

Edit: Fout kaartje vervangen.

Bedankt man

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...