Jump to content

Graffiti


kuys

Recommended Posts

Ik vroeg me af, ik ben net begonnen met het tekenen van Graffiti, niet met Photoshop maar met tekenen enzo...

Ik ben er nog niet egt goed mee, hebben jullie mischien tips of site's om mijn graffiti ''tekenkunst'' beter te krijgen en het ook goed te kunnen leren?

Alvast bedankt

Kuys

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af, ik ben net begonnen met het tekenen van Graffiti, niet met Photoshop maar met tekenen enzo...

Ik ben er nog niet egt goed mee, hebben jullie mischien tips of site's om mijn graffiti ''tekenkunst'' beter te krijgen en het ook goed te kunnen leren?

Alvast bedankt

Kuys

Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar er zijn een hoop tutorials over. Kijk bijvoorbeeld eens op Pixel 2 Life, daar vind je bijna alles. Je kan ook een Graffiti font downloaden voor een bijpassende tekst etc. Verder moet je gewoon veel oefenen om beter te worden. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af, ik ben net begonnen met het tekenen van Graffiti, niet met Photoshop maar met tekenen enzo...

Ik ben er nog niet egt goed mee, hebben jullie mischien tips of site's om mijn graffiti ''tekenkunst'' beter te krijgen en het ook goed te kunnen leren?

Alvast bedankt

Kuys

Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar er zijn een hoop tutorials over. Kijk bijvoorbeeld eens op Pixel 2 Life, daar vind je bijna alles. Je kan ook een Graffiti font downloaden voor een bijpassende tekst etc. Verder moet je gewoon veel oefenen om beter te worden. Veel succes!

LolXD zoals ik zei, ik bedoelde met tekenen, niet met photoshop maar met potloodje, gummetje, papiert enzo:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af, ik ben net begonnen met het tekenen van Graffiti, niet met Photoshop maar met tekenen enzo...

Ik ben er nog niet egt goed mee, hebben jullie mischien tips of site's om mijn graffiti ''tekenkunst'' beter te krijgen en het ook goed te kunnen leren?

Alvast bedankt

Kuys

Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar er zijn een hoop tutorials over. Kijk bijvoorbeeld eens op Pixel 2 Life, daar vind je bijna alles. Je kan ook een Graffiti font downloaden voor een bijpassende tekst etc. Verder moet je gewoon veel oefenen om beter te worden. Veel succes!

LolXD zoals ik zei, ik bedoelde met tekenen, niet met photoshop maar met potloodje, gummetje, papiert enzo:P

Cursus volgen ;)

Ze zijn volgensmij niet zo duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af, ik ben net begonnen met het tekenen van Graffiti, niet met Photoshop maar met tekenen enzo...

Ik ben er nog niet egt goed mee, hebben jullie mischien tips of site's om mijn graffiti ''tekenkunst'' beter te krijgen en het ook goed te kunnen leren?

Alvast bedankt

Kuys

Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar er zijn een hoop tutorials over. Kijk bijvoorbeeld eens op Pixel 2 Life, daar vind je bijna alles. Je kan ook een Graffiti font downloaden voor een bijpassende tekst etc. Verder moet je gewoon veel oefenen om beter te worden. Veel succes!

LolXD zoals ik zei, ik bedoelde met tekenen, niet met photoshop maar met potloodje, gummetje, papiert enzo:P

Cursus volgen ;)

Ze zijn volgensmij niet zo duur.

nee inderdaad vaak is het zelfs gratis maar voor 5 a 6 euro zul je we 1 een les hebben denk ik :{

Link to comment
Delen op andere websites

nee joh cursus is echt niet nodig, ik doe het ook je moet gewoon supervaak doen. En in het begin wat overtekenen enzo van internet dat je leuke techniekjes leert. Naderhand leer je helemaal je eigen stijl ontwikkelen. En nog een tip:

als je nog van plan bent het op straat te zetten moet je je ouders er niet bij betrekken :D (beter ook niet je vrienden want dat kan heel vervelend worden, naderhand kun je nog altijd kiezen om het wel te doen natuurlijk als je het wereldje wat beter begrijpt) Oja en een vraagje; doe je één naam of altijd verschillende woorden?

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af, ik ben net begonnen met het tekenen van Graffiti, niet met Photoshop maar met tekenen enzo...

Ik ben er nog niet egt goed mee, hebben jullie mischien tips of site's om mijn graffiti ''tekenkunst'' beter te krijgen en het ook goed te kunnen leren?

Alvast bedankt

Kuys

Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar er zijn een hoop tutorials over. Kijk bijvoorbeeld eens op Pixel 2 Life, daar vind je bijna alles. Je kan ook een Graffiti font downloaden voor een bijpassende tekst etc. Verder moet je gewoon veel oefenen om beter te worden. Veel succes!

LolXD zoals ik zei, ik bedoelde met tekenen, niet met photoshop maar met potloodje, gummetje, papiert enzo:P

Je kan nog steeds fonts gebruiken, bijvoorbeeld door ze uit te printen en over te trekken op papier. Je kan ook een paar designs proberen over te tekenen, daar leer je waarschijnlijk ook veel van. Voor de rest heb ik hier weinig verstand van, maar lessen lijken me een beetje overbodig, want als het gewoon je hobby is en als je er veel aan doet dan wordt je er vanzelf wel goed in :)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af, ik ben net begonnen met het tekenen van Graffiti, niet met Photoshop maar met tekenen enzo...

Ik ben er nog niet egt goed mee, hebben jullie mischien tips of site's om mijn graffiti ''tekenkunst'' beter te krijgen en het ook goed te kunnen leren?

Alvast bedankt

Kuys

Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar er zijn een hoop tutorials over. Kijk bijvoorbeeld eens op Pixel 2 Life, daar vind je bijna alles. Je kan ook een Graffiti font downloaden voor een bijpassende tekst etc. Verder moet je gewoon veel oefenen om beter te worden. Veel succes!

LolXD zoals ik zei, ik bedoelde met tekenen, niet met photoshop maar met potloodje, gummetje, papiert enzo:P

Je kan nog steeds fonts gebruiken, bijvoorbeeld door ze uit te printen en over te trekken op papier. Je kan ook een paar designs proberen over te tekenen, daar leer je waarschijnlijk ook veel van. Voor de rest heb ik hier weinig verstand van, maar lessen lijken me een beetje overbodig, want als het gewoon je hobby is en als je er veel aan doet dan wordt je er vanzelf wel goed in :)

Maar dat is echt nep als je het via fonts doet >.<

En met cursussen leer je het toc echt sneller

Link to comment
Delen op andere websites

cursussen zijn pas nep (als je niet alleen legaal doet tenminste), fonts vind ik zelf neit zo hadnig, heb ik ook nooit gebruikt, en ook niet overtrekken, gewoon pieces natekenen

mischien wel nep maar je leert het wel eerder ;)

Link to comment
Delen op andere websites

cursussen zijn pas nep (als je niet alleen legaal doet tenminste), fonts vind ik zelf neit zo hadnig, heb ik ook nooit gebruikt, en ook niet overtrekken, gewoon pieces natekenen

mischien wel nep maar je leert het wel eerder ;)

Maar dan weet de halve wereld meteen dat je iets van plan bent, en je zegt net zelf dat je fonts niet moet gebruiken OMDAT die nep zijn, dan zou je dus ook geen cursussen moeten doen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat street cred wilt krijgen: Kies een orginele naam, tag en/of bomb op plaatsen die goed opvallen. Kleurgebruik is ook belangrijk.. kies geen 2 kleuren bij elkaar die niet bij elkaar passen.

Maar als je graffiti opdrachten (bijv. op iemands kamer) maakt het niet persé uit of je een naam hebt, als je maar goed aan de eisen voldoet van wat die persoon wilt.

Zelf doe ik het allebei al zo'n anderhalf jaar en toch ben ik nóg steeds aan het leren..

Een goede site om te leren: (MAAR NIET OM TE RIPPEN)

www.learngraffiti.net

maar beter is om zelf op pad te gaan, foto's maken van throwies, bombs, pieces of tags etc. en daar van te leren maar zoals al gezegd niet te jatten..

Spuitbussen om aan te raden:

Montana

Sabotaz80

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat street cred wilt krijgen: Kies een orginele naam, tag en/of bomb op plaatsen die goed opvallen. Kleurgebruik is ook belangrijk.. kies geen 2 kleuren bij elkaar die niet bij elkaar passen.

Maar als je graffiti opdrachten (bijv. op iemands kamer) maakt het niet persé uit of je een naam hebt, als je maar goed aan de eisen voldoet van wat die persoon wilt.

Zelf doe ik het allebei al zo'n anderhalf jaar en toch ben ik nóg steeds aan het leren..

Een goede site om te leren: (MAAR NIET OM TE RIPPEN)

www.learngraffiti.net

maar beter is om zelf op pad te gaan, foto's maken van throwies, bombs, pieces of tags etc. en daar van te leren maar zoals al gezegd niet te jatten..

Spuitbussen om aan te raden:

Montana

Sabotaz80

Ik ben het met je eens :) ik deed ook altijd ontzettend veel foto's van alles maken. En natuurlijk je leert ALTIJD bij :)

Zelf gebruik ik ook montana

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Thx voor jullie reacties! heeft me ontzettend geholpen.

Ben nu vooral bezig met pieces overtekenen tot ik ze beetje uit mn hoofd kan, en dan ga ik natuurlijk beetje een en ander veranderen eraan!

Die learngraffite.net is een top site:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...