Naudin Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2007 Thx voor jullie reacties! heeft me ontzettend geholpen.Ben nu vooral bezig met pieces overtekenen tot ik ze beetje uit mn hoofd kan, en dan ga ik natuurlijk beetje een en ander veranderen eraan! Die learngraffite.net is een top site:D Uit je hoofd kennen hoefd natuurlijk niet, maar is wel leuk om wat vormen en verbindingen te kennen, en vooral hoe je moet werken met 3d en outlines Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2007 Op www.graffiticreator.net kun je op verschillende manieren graffiti namen maken. Dit is dan naar je eigen keuze. Als je daar dan goed naar kijkt, dan kan je zien hoe alles in elkaar zit. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2007 Op www.graffiticreator.net kun je op verschillende manieren graffiti namen maken. Dit is dan naar je eigen keuze. Als je daar dan goed naar kijkt, dan kan je zien hoe alles in elkaar zit.Succes! dat is eigelijk hetzelfde met font's, mensen maken toch echt betere graffiti dan computers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.