GTA007 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 kan iemand me altublieft helpen met de N.O.E missie van mike toreno elke keer ik boven angel pine terugkeer komen er hydra's achter me aan heeft iemand tips die me kunnen helpen a.u.b ik zou er heel blij met zijn want ik zit al 6 maanden vast bij die missie HELP ME Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 kan iemand me altublieft helpen met de N.O.E missie van mike toreno elke keer ik boven angel pine terugkeer komen er hydra's achter me aan heeft iemand tips die me kunnen helpen a.u.b ik zou er heel blij met zijn want ik zit al 6 maanden vast bij die missie HELP ME Het is een erg lastige missie voor de beginnende vliegers, maar als je slim vliegt is de missie best goed te doen. Ik raad je aan om via water te vliegen. Dat betekent dus dat je vanaf Verdant Meadows over het water moet gaan, richting het vliegveld van San Fierro. Ben je door de corona gevlogen, vlieg dan rechtdoor (richting zee) en ga dan rechts. Je vliegt dan langs de westkant van San Fierro, en ga onder de Gant Bridge door. Zie dit topic voor een goede kaart, gemaakt door 'MartyCeha'. Blijf dus flink oefenen, eens moet het zeker weten lukken. Zorg ervoor dat je op een constante lijn blijft vliegen. Ga je via land, dan moet je vaak op en neer en objecten ontwijken. Via zee kun je op een rechte lijn blijven vliegen. Lukt het echt niet, dan kun je eventueel nog een request doen in het savegame-aanvraag forum! Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Je moet de route verkennen en nog iets. Het is het slimste als je de rode route doet. Die duurt minder lang en dan kom je niet zo in tijdnood en dan ga je foutne maken. Maar let niet op de tijd Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Voor wat het waard is staat er op WikiGTA sinds kort ook een kaart met een route aangegeven, deze wijkt iets af van de route zoals hierboven beschreven. >Klik hier< voor de missie beschrijving, klik op het kaartje voor de vergroting met route. Succes Reageren
GTA007 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 ik heb die van wikigta nu al 23X geprobeerd maar lukt dus echt niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 ik heb die van wikigta nu al 23X geprobeerd maar lukt dus echt niet De route op de plattegrond lukt je ook niet? Lastig, want ik denk dat die route het makkelijkst is. Het is voor de rest echt oefenen. Je kunt de missie ook even laten voor wat het is, de Rustler pakken die op Verdane Meadows spawnt en eens gaan vliegen. Maak een paar bochten, ga op één lijnn vliegen of probeer eens wat andere dingen uit. Als je het vliegen onder de knie denkt te hebben, probeer je het nog eens weer. Succes! Reageren
GTA007 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 ik heb het vliegen echt wel onder de knie maar ik ben het niet gewend om laag te vliegen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Het is de kunst om goed te 'mikken' op openingen waar je doorheen noet vliegen. Je moet de hele tijd kleine tikjes op de toetsten geven om te corrigeren, zodat het vliertuig niet op het water slaat, of tegen de rotsen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Probeer vlak te vliegen met de vleugels horizontaal. Door gas te geven zal de Rustler langzaam klimmen, corrigeer dit door kleine correcties uit te voeren door de neus van de Rustler naar beneden te sturen. Hou de witte balk in de gaten die aangeeft of je wordt gezien op de radar, als deze zich begint te vullen moet je dus al een kleine correctie uitvoeren. Een andere manier is gewoon het water in de gaten houden en zorg dat je daar net vlak boven blijft. Succes Edit @ hieronder: Oefening baart kunst en anders een savegame aanvraag indienen: -PC >klik< -PS2 >klik< Reageren
GTA007 Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 maar telkens ik kleine correcties uitvoer ofwel gebeurt er niets ofwel draait ie helemaal door en crasht ie Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Anders kun je het nog altijd op de lompe manier doen: Gewoon vliegen zoals je wil en hopen dat de Hydra's je niet raken (als je een beetje behendig bent lukt dat wel ). Alleen moet je op het laatst een duikvlucht maken, en dat is niet zo handig. Wat je ook kan doen is op de moeilijke stukjes hoog vliegen. Dan sturen ze Hydra's op je af, en op de makkelijke stukjes laag vliegen, dan raak je ze weer kwijt. 'Loos alarm' noemen ze het dan Of met deze trainer kun je instellen dat de height meter nooit stijgt. Dan kun je vliegen zoals je wilt, zonder een Hydra achter je aan te krijgen. Reageren
GTA007 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 maar de versie is voor ps2 daar gaat die trainer niet op volgens mij Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Je kunt nog altijd de andere manieren proberen of ArMax kopen, en daarmee het Cheatdevice installeren Dat is een trainer met een heleboel leuke functies voor op de PS2. Er zit vast wel wat tussen wat je kan gebruiken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Off-topic: armax IS een cheatdevice, daarmee kan je geen ander cheatdevice mee installeren. Maar als je dan toch armax koopt kan je dus ook je savegame in het >daarvoor bedoelde topic< plaatsen zodat ik of ASPHALT die aanvraag in behandeling kunnen nemen. Reageren
GTA007 Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 waar vind ik die armax cheatdevice dan want dat weet ik niet en hoe zet je eigenlijk een picture onder je naam want dat weet ik ook niet als ik dat mag vragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.