Jump to content

Light My Pyre


Mr. Sugo

Recommended Posts

Goede avond allemaal :cya:

Ik kom maar niet verder in de missie "Light My Pyre" van Lance Vance. In het begin moet je Lance volgen en hem beschermen tegen de mensen van Armando Mendez. Dit doe ik door een Tank te spawnen en zo de mannen van Armando uit te schakelen. Vervolgens kom ik op Prawn Island en moet ik weer wat mannen van Armando Mendez uitschakelen en dan via de achterkant het huis binnen gaan. Dat lukt 8 van de 10 keer wel maar dan ben ik daar binnen en dan komt Armando mij achterna met een Flamethrower en dan moet ik Armando killen. Als ik dan Armando heb vermoord komt er elke keer weer zo'n mannetje met een AK-47 die mij doodschiet... :duh:

Vrij irritant dus nou is mijn vraag, hoe kan ik het snelste/beste de mannen EN Armando Mendez vermoorden zonder zelf dood te gaan?

PS: Voordat ik het huis van Armando Mendez binnenga, toets ik altijd nog eventjes de Maximum Armor + Maximum Health in en dan ga ik pas naar binnen.

PS: Ik speel op de PS2.

Bewerkt: door Dubbeh
Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is als je een Minigun hebt. Daarmee knal je Armando zelfs heel snel kapot. En verder zeg ik dat je een + bij je armor en health moet hebben

Oke, dan ga ik het proberen met een Minigun. :tu:

Oja, hoe krijg ik een + bij mijn health?

Vigilant = +Armor.

Paramedic = Infinite Run.(?)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

als aan het huis bent rij effe naar het mall shoot center of hoe dat het ook heet en dan komen die mannen achter je aan maar ze zijn niet in het shoppings center en ok niet voor de deuren buiten dus kun je rustig terug rijden naar het huis en ga naar binnen .

en voor de rest goede amor en body armor + minigun of een spaz 12

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het huis moet je de minigun bij Interglobal Films pakken.

Schiet de gastjes voor het huis van de Mendez's dood en ren snel naar de achterdeur zonder je iets van andere aan te trekken.

Als je met Armando vecht, ontloop zijn vlam tot ie moet herhalen en schiet hem met de minigun neer, Mission Passed!

P.S Hoezo, na dat Armando dood is schiet een gastje met een AK je dood? Als Armando dood is, is de missie afgelopen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Vic vraagt zich af waar Louise is wanneer hij de woonkamer van Lance zijn huis binnenloopt. Lance beschuldigt haar van het stelen van drugs maar dat gaat er bij Vic niet in. Ineens komt Mary-Jo haastig binnen gelopen met het nieuws dat zij en Louise zijn ontvoerd. Ze is nog steeds van de ontvoering onder de indruk en ze laat doorschemeren dat ze het haast jammer vond dat zij vrijgelaten is en Louise niet. Ze ratelt er maar over door en met moeite krijgt Vic uit haar dat het Armando Mendez was die achter de ontvoering zit. Lance wil eigenlijk niet maar Vic krijgt met wat broederliefde hem toch op de been.

Wanneer de broers op het punt staan om in de auto te stappen, krijgen ze de eisen van Armando te horen, welke kracht worden bijgezet door het opblazen van de auto van Lance. Laatstgenoemde wordt witheet en pakt zonder nadenken zijn motor om de achtervolging in te zetten op Armando's mannen. Jij moet er voor zorgen dat Lance deze doldwaze actie overleeft. Rechts in beeld verschijnt een healtmeter van Lance, deze mag niet leeg worden. Pak zo snel mogelijk een auto of een motor en ga achter Lance aan. Doe drive-by's op de auto's die het hebben voorzien op Lance en pas op dat je Lance zelf niet raakt.

Je gaat rechts, en daar staat een motor, pak die en rij goed met je SMG's en je hebt het eerste deel al gedaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
neem dan een colt phyton andere naam : Equalizer 1 schot= 1 dood en bovendien heb je veel in een magazijn dat kan leiden mischien tot 10 per lading

De missie personages zijn veel moeilijker te verslaan met

een wapen dan een voetganger.Neem nu de laatste missie.

Ik had een Rocket Launcher bij me,schoot hem af op Mendez,en was zelf nog niet dood. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...