Jump to content

Light My Pyre

Recommended Posts

Geplaatst:
neem dan een colt phyton andere naam : Equalizer 1 schot= 1 dood en bovendien heb je veel in een magazijn dat kan leiden mischien tot 10 per lading

De missie personages zijn veel moeilijker te verslaan met

een wapen dan een voetganger.Neem nu de laatste missie.

Ik had een Rocket Launcher bij me,schoot hem af op Mendez,en was zelf nog niet dood. :7

Tsja, het zou een beetje raar zijn als dat niet zo zou zijn toch? Als je de 'eindbaas' met 1 schot dood hebt dan is er geen lol meer aan. Daarnaast zijn Martinez en Mendez goed bewapend en waarschijnlijk ook voorzien van een hele hoop armor in de laatste missie ;)

Ik denk dat we dit topic trouwens beter met rust kunnen laten, de topicstarter heeft inmiddels als 2 maanden geleden antwoord gekregen op zijn vraag.

Geplaatst:

Hier nog tips:neem volle health en armor mee.

Zorg voor voldoende ammo voor je wapen waar je drive-by's mee doet.

Het achtervolg gedeelte van deze missie is het best te doen met een motor. Nadat de auto van Lance is opgeblazen en je weer de controle over Victor krijgt vind je rechts een PCJ-600 tegen een boom aan staan.

Armando kan je snel omleggen met behulp van de minigun of M249, zodra je wat tijd hebt ligt hij zo om.

Lock meteen na de cut-scene op Armando met (PSP) of (PS2) en begin direct met schieten. Met een minigun of M249 ligt hij op de grond voordat hij ook maar op je gevuurd heeft. Succes verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...