Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Hoi Ik kan de uninstall van Gta SA Niet vinden weet iemand hoe dit kan want ik heb een probleem: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=63059 Help me please als iemand weet hoe het kan!! PS: het staat op mijn broer z'n bureaublad maar ik kan daar niet op weet iemand hoe dat moet?! Tijmentje5 Bewerkt: 22 november 2007 door tijmentje5 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Alle programmas > Rockstar Games > GTA San Andreas > Uninstal GTA San Andreas Reageren
Donwell Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Er zit sowieso altijd een 'Uninstall' functie op je San Andreas CD, dus als je je CD erin steekt en je krijgt dat schermpje, zul je al een knop zien waarmee je hem kunt installeren. Ik heb ook even voor je gekeken in de SA map, maar daar staat géén un-install. Je zult nog één mogelijkheid hebben, en dat is via 'Software', die manier pak ik altijd. Je gaat naar je Configuratiescherm (Start -> Configuratiescherm) en klikt daar 'Software' aan. Daar, in die lijst, zoek je GTA San Andreas op, selecteert hem en verwijderd hem vervolgens. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Maar ik heb hem verwijderd( het de snelkoppeling dan hé) en die uninstall kan ik echt niet vinden ook niet in dat software gedoe in het configuratie scherm. Tijmentje5 Bewerkt: 22 november 2007 door tijmentje5 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Maar ik heb hem verwijderd( het de snelkoppeling dan hé)en die uninstall kan ik echt niet vinden ook niet in dat software gedoe in het configuratie scherm. Tijmentje5 Probeer je pc is in veilige modus op te starten, dit werkt bij de meeste mensen wel en GTA San Andreas verschijnt dan ook meest wel in de lijst. Dus start je pc op in veilige modus> 'Start'> 'Configuratie Scherm'> 'Software'> en kijken of hij er nu wel bij staat, anders moet je hardware gaan zoeken waarmee je het alsnog automatisch kan verwijderen. Veel succes . Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Maar ik heb hem verwijderd( het de snelkoppeling dan hé)en die uninstall kan ik echt niet vinden ook niet in dat software gedoe in het configuratie scherm. Tijmentje5 Als je de snelkoppeling verwijderd kan je simpel een nieuwe maken door naar de map GTA San Andreas te gaan en op gta_sa met de rechtermuisknop te klikken en op ''een snelkoppeling maken'' drukken, én zoals hierboven gezegd word: CD in je drive doen en wachten. Er komt dan een schermpje met play, uninstall en nog een paar dingen. Klik op uninstall en hij gooit hem weg Bewerkt: 22 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 maar ik bedoel dat ik gta san andreas op wil starten en dan doet hij het niet ddan gaat hij zoeken naar de echt koppeling ofzo maar dan kan hij hem niet vinden en die veilige modes heb ik ook al gedaan maar dat werkt ook niet echt dus ik den k dat ik het niet echt meer kan doen ofwel Tijmentje5 Reageren
Donwell Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Even kort samenvatten: Jij wil GTA San Andreas deïnstalleren, maar je weet niet hoe dat moet. Je krijgt de tips om het via 'Software' te doen, of via de CD. Echt problemen zou dit niet moeten opleveren. Als laatste kom jij dat hij gaat zoeken naar de koppeling, misschien is hij al verwijderd? Zoek eerst maar eens of je GTA San Andreas nog daadwerkelijk op je computer staat, het oorspronkelijke pad is C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\. Als jij hem ergens anders hebt geïnstalleerd, plak je de andere link in Windows Verkenner. Geeft hij geen match, is GTA verwijderd. Op de CD-Rom kun je trouwens ook makkelijk aflezen of hij nu wel of niet is ge-deïnstalleerd. Geeft de CD-Rom een knop weer met 'Install GTA San Andreas', is hij van de PC verwijdert. Staat er 'Uninstall GTA San Andreas', dan klik je deze aan en verwijdert hij hem gewoon. Dus ik zie niet echt in wat er nu precies verkeerd gaat bij jou, of wat je er niet aan snapt? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) ach laat maar jullie snappen het niet doe maar op Tijmentje5 Bewerkt: 22 november 2007 door tijmentje5 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Ik kan je helpen , ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\. Maak alle mappen blauw en verwijder ze , probeer nu GTA San Andreas te deinstaleren. Succes! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 ach laat maar jullie snappen het niet doe maar op Lees eerst even >>dit bericht<< in OWN. Misschien zal het kunnen helpen als je duidelijk je probleem uitlegt. Daarnaast zeg je dat het spel is geïnstalleerd met het account van je broer, dus misschien moet je dit even aan je broer voorleggen. Succes en vraag in het vervolg dus niet meer om een Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 OKe ik zal het even duidelijk uit leggen Ik had een probleem, ik wou er een nieuwe politie auto in zetten, maar toen annuleerde ik het proces. Sindsdien heb ik het probleem dat ik het niet meer kan op starten dus toen zei iemand dat ik het moest ressetten. Alleen toen heb ik hem verwijderd. *stom ik weet het* Dus nou wil ik het er weer opzetten maar ik kan de install niet vinden(niet uninstall ) Dus dit was mijn hele vraag als jullie hier antwoord op kunnen geven DANK U!!! Tijmentje5 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Allereerst is het aan te bevelen niet zomaar een installatie proces af te breken, maar zelfs een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen. Dus dat zou vanaf nu wel niet meer gebeuren bij jou. Stop gewoon de DVD van SA in je PC dan zal je vanzelf een knop moeten krijgen om het te installeren. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 JAh dank je Gelukt:P Tijmentje5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.