Jump to content

Vice City voor PC

Davina020

Recommended Posts

Denken jullie dat Vice city stories ook voor de PC gaat komen? Hij was eerst alleen voor PSP maar nu heb je hem toch voor PS2 ook. Denken jullie dat uiteindelijk ook de PC versie gaat komen?

Delen op andere websites

Nee GTA Vice City Stories en GTA Liberty City Stories komen niet op de computer uit , aangezien Rockstar bezig is om GTA IV af te krijgen zal GTA Vice City Stories en GTA Liberty City Stories niet op de computer uitkomen. ;)

Delen op andere websites

wel on handig allemaal want oke dan koop ik PS2 maar je zult ook PS3 moeten kopen anders kan je GTA 4 niet spelen. :? En zijn de graphics in vice city stories mooier dan Vice city?

Bewerkt: door Davina020
Delen op andere websites

wel on handig allemaal want oke dan koop ik PS2 maar je zult ook PS3 moeten kopen anders kan je GTA 4 niet spelen. :? En zijn de graphics in vice city stories mooier dan Vice city?

Je kan ook gewoon een PS3 kopen voor beide games, want de PS2 versie van Vice City Stories is kan je ook op de PS3 spelen. Hetzelfde geld voor San Andreas en Liberty City Stories. De PS3 is natuurlijk wel duurder dan de PS2, maar hij is het zeker waard omdat hij veel meer mogelijkheden heeft en langer meegaat, en de PS3 is natuurlijk ook een goede aankoop als je GTA 4 wilt kopen ;)

De graphics zijn ongeveer even goed, maar naar mijn mening zijn die van VCS net iets beter. Dit is omdat VCS veel nieuwer is dan VC, die overigens zeker geen slechte graphics heeft. Tussen de PS2 en PSP versie van VCS zie je weinig verschil, maar bij LCS zijn de graphics helaas wel wat slechter op de PS2.

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...