Fiegel5 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) op dit monent is de Kpn "Inktvip" Reclame helemaal in bij je jeug, vaak groeten de kinderen zelfs met het bekende goeiemoggel. Kpn "Inktvip" Reclame: en wat vinden julie van deze reclame , en valt het ook op dat kinderen en jeugt dit vaak gebruiken op het schoolplein ofzo? En voor de mensen die de tekst nog niet kennnen: @: regageer op het topic en niet op mij.[/b] Bewerkt: 30 november 2007 door PatrickW
Scarface92 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Er staat geen filmpje in je post.. Je hebt het waarschijnlijk verkeerd gedaan met de tags. Verder is het wel een goede reclame,en erg grappig! In dit topic word er trouwens ook gesproken over de reclame.
Gino99 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Eerlijk gezegd snap ik die reclame niet helemaal,maar dat zal wel aan mij liggen :$.Bij mij op school praat ook nooit iemand erover.
GTA-Sheep Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Inderdaad kun je in ==> dit <== topic alle reclames terugvinden en is er ook ruimte voor deze. Maar eerlijk is eerlijk: hij is erg leuk en ik voorspel alvast: [nostradamus mode] De Gouden Loeki 2007 [/nostradamus mode] Maar voor iedere reclame afzonderlijk een topic lijkt me niet handig.....
Recommended Posts