Jump to content

Reclame!


tjoef

Recommended Posts

Aangezien er(te)veel reclame is tegenwoordig, wil ik wel eens weten wat jullie favoriet onder de reclamespotjes is.

Mijn favoriet is ongetwijfeld dat van Telenet, waarbij die homies hun nieuwe auto helemaal onderwater laten lopen en na 2 maanden terug bij die autodealer staan :D "Erm...Tony, eh, hèhè, we've decided to not take the car after all". die dikke zijn kop is hilarisch :D

Ook dat van Proximus in dat heel kleine huis vind ik goed gevonden.

P.S.: Ik heb eens rondgekeken, maar nergens een soortgelijk topic gevonden. srr als dit wel zo is

P.S.2: Beeldmateriaal is altijd wel leuk meegenomen ;)

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjoef

    5

  • Scarface92

    4

  • NilsHolgersson

    3

  • Sandra

    3

De reclames van de Albert hein vind ik altijd zo geweldig met die Harry piekema en dat knulletje :D

Ook die ene dat er zo'n vrouw in het vliegtuig zit en dat de piloot naar haar toe komt met 2 touwtjes in de handen, zeggend dat ie naar de wc moet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de reclame's van de Landmacht en van Achmea ("even Apeldoorn bellen") het leukste:

Om toch te kiezen:

- Van de landmacht: Die jongen die met een banaan een geweer nadoet.

- Van Achmea: De nederlandse nieuwe bewaker in een amerikaanse gevangenis

Link to comment
Delen op andere websites

De reclames van de Albert hein vind ik altijd zo geweldig met die Harry piekema en dat knulletje :D

Ook die ene dat er zo'n vrouw in het vliegtuig zit en dat de piloot naar haar toe komt met 2 touwtjes in de handen, zeggend dat ie naar de wc moet :puh:

_O_

Die met de piloot en de touwtjes is van Bros, echt de meest geweldige reclame van dit moment!

Link to comment
Delen op andere websites

Was hier al niet een topic over?

Maar goed, ik vind dat er deze tijd weinig reclames zijn die echt geweldig zijn :N

Er zijn nog wel leuke reclames zoals de landmacht reclames en de interpoles.

Toch blijf ik een reclame geweldig vinden:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt een reclame egt geniaal maar kan hem niet meer vinden :N

was zo een even apeldoorn bellen reclame ging over een politieagent in frankrijk die zo zit te praten met een vrouw en dan krijgt ie een oproep over een bankoverval door clowns dan vordert ie een auto maar het blijkt dat in die auto de overvallers zaten dus dan worodt ie achterna gezeten door de politie.

weet iemand welke ik bedoel ?

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt een reclame egt geniaal maar kan hem niet meer vinden :N

was zo een even apeldoorn bellen reclame ging over een politieagent in frankrijk die zo zit te praten met een vrouw en dan krijgt ie een oproep over een bankoverval door clowns dan vordert ie een auto maar het blijkt dat in die auto de overvallers zaten dus dan worodt ie achterna gezeten door de politie.

weet iemand welke ik bedoel ?

Ik weet welke je bedoelt ja, maar hij staat niet op youtube....

Maar de leukste uit de reeks van 'even Apeldoorn bellen' vindt ik die van Rio (vooral dat liedje :schater: ):

Voor de mensen die het niet snappen: nu lijkt het net als of ze een ramkraak plegen en daarna er snel vandoor willen gaan met de vliegtickets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...