Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze lag zo dood op de grond:
ik zie het prentje nie ik zie een kader dan een klein wit kadertje en een rode x en een tekst:toegevoegd plaatje

help!

Niks aan de hand hoor, Dastard. Dat komt gewoon omdat de afbeelding die jij wilt zien al meer dan 2 jaar geleden op het Forum is geplaatst en de link van de afbeelding blijkbaar niet meer bestaat. Het ligt dus niet aan jou, maar aan de leeftijd van dit topic.
Link to comment
Delen op andere websites

Yow ik had GTA VC toen gebeurde er ook raare dingen al vond ik GTA VC de beste versie nu ik gta SA heb vind ik dat het leukst omdat daar niet zo raare dingen gebeuren...eigenlijk is het ook een vraag waarom hebben de makers van gta vc het zo gemaakt. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze lag zo dood op de grond:
ik zie het prentje nie ik zie een kader dan een klein wit kadertje en een rode x en een tekst:toegevoegd plaatje

help!

Niks aan de hand hoor, Dastard. Dat komt gewoon omdat de afbeelding die jij wilt zien al meer dan 2 jaar geleden op het Forum is geplaatst en de link van de afbeelding blijkbaar niet meer bestaat. Het ligt dus niet aan jou, maar aan de leeftijd van dit topic.

Ah Zo. Rofl. :cab:

Yow ik had GTA VC toen gebeurde er ook raare dingen al vond ik GTA VC de beste versie nu ik gta SA heb vind ik dat het leukst omdat daar niet zo raare dingen gebeuren...eigenlijk is het ook een vraag waarom hebben de makers van gta vc het zo gemaakt. :?

Goh.R* Stak EErst Sommege Dingen In Hun spel Verwijdereden het en nu komt het af en toe nog eens terug he.R* Games He.Laat ZE Maar Doen.niet goed uitgelegd sorry. :{

SRY FOR DOUBLE POST!

Link to comment
Delen op andere websites

als je een rumpo of een pony bij de pay 'n spray laat spuiten of repareren, komt de voorbumper andersom te ziten: rumpo20bumperex3.png

als ik vlakbij de malibu club bij die hamburgertent ofzo langs loop of rijd en er komt een auto aan (aan de kant van het water naast die hamburger tent) dan stoppen ze altijd en rijden niet door.

Bewerkt: door superwinnetje
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe komen die peds zo rood ik heb nog nooit deze bug gezien als het er teminste eentje is

En dat vliegen is geen bug je springt gewoon over dat grasstukje dus dit hoort volgens mij in het random vette screenies topic

Link to comment
Delen op andere websites

screenshot14561ad.jpg

wat is hier gebeurt?

Dat is toch niet zo raar. Je heb gewoon een garage mod gebruikt.

Ik heb ook nog een rare. Ik ben wel van het vliegen en stunten met GTA maar dit is wel iets te veel van het goede. Behalve de wielen rijdt hij ook eigenaardig gek boven de weg.

Oh ja op de achtergrond zie je herby staan. Deze is te downloaden op silver007's site.

Bewerkt: door haavdwee
Link to comment
Delen op andere websites

Hier eentje die door de brug is gezakt een legerped,

ze dachten me te pakken, maar toen kwam me achterligger tegen dat ding aan..

dus dat ding ontplofte. :puh:

vreemdvg2.pngik denk dat dat vriendje naast me niet heel laat :engel:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...