Baffie Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Kan je em ook verklaren, wat voor codes/mods zijn er toegepast om dit voor elkaar te krijgen? Reageren
mussepower Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Kan je em ook verklaren, wat voor codes/mods zijn er toegepast om dit voor elkaar te krijgen? Er is helemaal nix toegepast. Ik gebruik wel codes maar niet speciaal voor wat er met die auto gebeurde zeg maar. Vlak voor dat ik er af viel met de auto drukte ik enter in. En toen ik in de lucht zweefde stond ik opeens op mijn auto en de auto stond stil en de lucht Dat was het later Reageren
Baffie Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Kan je dan verklaren hoe de auto op het dak van de terimnal is gekomen? Dat móét met codes zijn gebeurd o.i.d. Bewerkt: 9 april 2007 door Baffie Reageren
mussepower Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Kan je dan verklaren hoe de auto op het dak van het memorial stadium is gekomen? Dat móét met codes zijn gebeurd o.i.d. Nou dat jij dat niet weet. Dat kun je tog op jumpen via de schans zeg maar waar die surfer opstaat. Groeten Reageren
mussepower Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 dit is mijn rare screen? Jaha das appart Hoe heb je het gedaan? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Kan je dan verklaren hoe de auto op het dak van het memorial stadium is gekomen? Dat móét met codes zijn gebeurd o.i.d. Dat is niet het Memorial Stadium, het is dat grote gebouw op Escobar International Airport. Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 ja, dat is wel zo.maar toch is het toch een beetje een slecht punt van VC MAAR, toch is VICE CITY nog altijd de beste GTA PS: die vreemde screens gebeurt dat alleen bij Vice City ? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Bij liberty city heb ik ook wel is meegemaakt dat me voertuig in de lucht bleef hangen! Reageren
xdr Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik was gewoon wat aan het rondrijden in vc toen deze ineens kwam aanrijden vliegen (ik gebruik wel mods maar niet hiervoor en ik denk ook niet dat het daar aan ligt en ik heb er zelf ook nog niet ingezeten) Reageren
Baffie Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Kan je dan verklaren hoe de auto op het dak van het memorial stadium is gekomen? Dat móét met codes zijn gebeurd o.i.d. Dat is niet het Memorial Stadium, het is dat grote gebouw op Escobar International Airport. Oké, nu zie ik het. Stom van me, sorry. Ik was gewoon wat aan het rondrijden in vc toen deze ineens kwam aanrijden vliegen (ik gebruik wel mods maar niet hiervoor en ik denk ook niet dat het daar aan ligt en ik heb er zelf ook nog niet ingezeten) Zo, de derde die een auto in de lucht ziet rijden, ik heb het in al de tijd dat ik vice city speel één keer gehad en dat was ook een Sabre. Verder is er een screen waarbij een Cheetah in de lucht rijdt op Starfish Island al heel oud. Dat is idd erg vreemd, je ziet het bíjna nooit, waardoor het wordt veroorzaakt in de bestanden van het spel ben ik ook wel eens benieuwd. Reageren
nielsthomas1 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ok dit is ook best vaag mssn dat dit te maken heeft met Fort Baxter Airbase dat er ooit een andere ingang naar de Hunter (helicopter) en dan andere vliegtuigen zou komen? maar de schaduw moeten ze wel ff weghalen. Btw best wel vette actiefoto. 3 sec later morsdood. Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Die spijkermatten komen op de meest vreemde plaatsen. (Kijk maar eens waar de agenten staan en waar de spijkermatten vandaan komen) Hier in close-up Bewerkt: 30 april 2007 door SabreTurbo Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Herkent iemand dat vliegveld? De vormgeving ziet er PRECIES zo uit als het LS vliegveld in GTA SA. Bewerkt: 30 april 2007 door ~Lance Vance Reageren
Ricy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 ik weet niet of het hier helemaal thuis hoort maar ik denk het wel en heeft iemand er misschien ook een verklaring voor??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.