Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

Dat is helemaal normaal! Als je met de sanchez 3x je record verbroken hebt, komen er 3 Haïtians op een zwarte sanchez achter je aan. Maar ze vormen geen bedreiging eigenlijk. En dit is ook niet nodig voor de 100%! Dus dat er Haïtians daar zijn is heel normaal!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik geloof dat iemand zijn auto erg wild heeft geparkeerd.

hoekandatvoorgtaforumnl5.png

Ik gebruik geen cheats, mods etc. en heb niet aan deze auto gezeten... :engel:

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het hier helemaal thuis hoort maar ik denk het wel en heeft iemand er misschien ook een verklaring voor???

Dat zijn lods, oftewel de wazige textuurs die je ziet als je heel ver boven of naast iets vliegt of rijdt. Zoals een weg. Als je er ver boven vliegt, lijkt de weg wazig. Dat laad GTA altijd eerst, om laad tijden te dichten. Zoals op jou screen, waar jij te hard reed. Zou het spel dit niet doen? Dan zou het lijken alsof de verte water was.

Link to comment
Delen op andere websites

LoL hoe krijg je het voor elkaar om zo een screenshot te maken ?

Ik bedoel dat moet je echt wel wat cheat gebruiken of echt hard rijden want zoiets krijg je ook maar 1 keer te zien, Maar feit : Het zijn wel mooie foto's. Ik ga er ook een paar maken.

-ScOrp1

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik kan me haast niet voorstellen dat die screens met een onveranderde VC zijn gemaakt. Er is een hoogte waarop alle heli's niet hoger kunnen, die is ongeveer gelijk aan de hoogte van het Hyman Memorial Stadium, dus ik begin het idee te krijgen dat hier met bestanden is geprutst. In dit topic zoeken we eigenlijk screens die met een onveranderde (of als de verandering niets met de gebeurtenis te maken heeft) gebeurd zijn.

Om ook positief te blijven, leuke screens om te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik hoop voor Tommy dat er geen doorns in die struiken zitten :schater:

j.jpg

Als je die heeeel officieel ga bekijken kan die wel. Als je van het dak af komt rijden, kan je zo terecht komen, en de struiken zijn niet solid, dus eigenlijk zou die wel kunnen. Of zijn dat juist van die struiken waarbij nog geen blad beweegt als je er met een bazooka op sta te schieten?

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het eigenlijk niet maar ik was gewoon een beetje aan't scheuren en toen slipte ik in de bocht en vloog over de struiken heen :bonk:

en dit heb ik ontdekt

wrsmnmoto.jpg

ik zag men brommer maar half en dit klopt toch echt niet (denk ik) :cya:

en deze vrouw zit precies nog in een auto

zzitprsisnginnotto.jpg

en hier zie het waterniveau

wtr.jpg

bsngrge.jpg:Y

Bewerkt: door kpaenen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...