Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

Die met die motor is wel vreemd, maar dat is altijd als je in een zwembad rijd. :?

Dan is het toch ook niet vreemd meer?

________________________________________________

Die van dat waterniveau, heeft iemand dat wel eens vaker gehad? Ik heb namelijk nog nooit gehad dat je in de marina-carpark het idee had dat je het waterniveau zag? Lijkt toch veel op vreemde dingen door mods als je het zo bekijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die met die motor is wel vreemd, maar dat is altijd als je in een zwembad rijd. :?

Dan is het toch ook niet vreemd meer?

________________________________________________

Die van dat waterniveau, heeft iemand dat wel eens vaker gehad? Ik heb namelijk nog nooit gehad dat je in de marina-carpark het idee had dat je het waterniveau zag? Lijkt toch veel op vreemde dingen door mods als je het zo bekijkt.

Ja,ik had dat vroeger op men VC PC Versie,maar die is stuk,op de PS2 Versie heb ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Die met die motor is wel vreemd, maar dat is altijd als je in een zwembad rijd. :?

Dan is het toch ook niet vreemd meer?

________________________________________________

Die van dat waterniveau, heeft iemand dat wel eens vaker gehad? Ik heb namelijk nog nooit gehad dat je in de marina-carpark het idee had dat je het waterniveau zag? Lijkt toch veel op vreemde dingen door mods als je het zo bekijkt.

Beetje late reactie :puh:

Ik heb dit ook , je moet precies op precies de goede hoogte staan en dan zou je het meoten kunnen zien. Ik weet niet of dit met 1.1 is maar ik heb op 2 computer 1.0 geinstalleert en bij beide is het.

Link to comment
Delen op andere websites

screenshot3542sl0.png

Dit gebeur bij mij heel erg vaak :{ oo erg irritant, moet VC ook telkens overnieuw starten.. anders komt het steeds vaker en ook erger.. maar vaag tog?

greettzzz, Tha-Ran

Daar moet je mee oppassen dat zijn artifacs. Ligt niet aan GTA:VC Maar aan je Video-kaart. Heb je hem overgeclocked?. Dit betekend namelijk dat je chips iets proberen wat ze eigelijk niet aan kunnen en dat krijg je van die soort vage effecten. Ik had het ook een keer met Call of Duty 2 toen ik iets te ver had over geclocked :puh: Toen hadden de spelers de textures van een tank die bij de spawn stont en de grond was helemaal paars _O_ . Maar als je hebt overgeclocked moet je hem weer ff ietsje lager zetten want het is totaal niet goed voor je videokaart

Link to comment
Delen op andere websites

screenshot3542sl0.png

Dit gebeur bij mij heel erg vaak :{ oo erg irritant, moet VC ook telkens overnieuw starten.. anders komt het steeds vaker en ook erger.. maar vaag tog?

greettzzz, Tha-Ran

Daar moet je mee oppassen dat zijn artifacs. Ligt niet aan GTA:VC Maar aan je Video-kaart. Heb je hem overgeclocked?. Dit betekend namelijk dat je chips iets proberen wat ze eigelijk niet aan kunnen en dat krijg je van die soort vage effecten. Ik had het ook een keer met Call of Duty 2 toen ik iets te ver had over geclocked :puh: Toen hadden de spelers de textures van een tank die bij de spawn stont en de grond was helemaal paars _O_ . Maar als je hebt overgeclocked moet je hem weer ff ietsje lager zetten want het is totaal niet goed voor je videokaart

screenshot8785au2.png

Hier nog zoiets.

Maar hoe moet ik dat dan doen?? het is echt zo irritant, elke 2 min komt er zoiets.. mijn neef heeft hem geinstaleert.. ik was toen weg.. maar nogmaals hoe zou ik dat moeten doen, alvast bedankt

Greettzzz, tha-Ran

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...