sharony Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ik heb 36% en ik krijg geen missie's meer, 3de eiland is ook nog niet 'open' nou las ik in een ander topic dat je bij 40% de hoofdmissie's heb uitgespeeld. Dus hoe kan het dat ik geen missie's meer krijg terwijl ik nog maar 36% heb en ik de bike salesman al uitgespeeld, wel een beetje vreemd maarja,, kan iemand me hiermee helpen k heb de andere topics hierover al gelezen en k heb er niks aan,, X sharony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Het kan zijn dat je niet gebeld word voor de volgende missie , die bug komt namelijk wel eens meer voor in GTA Liberty City Stories. Je zou hier een Savegame kunnen downloaden van de laatste missie die je gehaald hebt , succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sharony Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Maar dat kan bij mij niet omdat ik een amerikaanse gta lcs heb omdat ik al eerder geprobeerd heb om een andere savegame erop te zetten hij staat dan wel bij hulpprogramma voor opgeslagen data maar hij vind hem niet in het spel. dus ja,, k zie wel maar bedankt,, X sharony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Maar dat kan bij mij niet omdat ik een amerikaanse gta lcs heb omdat ik al eerder geprobeerd heb om een andere savegame erop te zetten hij staat dan wel bij hulpprogramma voor opgeslagen data maar hij vind hem niet in het spel. dus ja,, k zie wel maar bedankt,, X sharony als het goed is moet het gewoon werken hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ik zou gewoon nog even wachten, een paar zijmissies doen en even heen en weer rijden, misschien dat je dan toch nog een belletje krijgt. Meestal is dit het geval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Dat is niet waar wat je zegt Fiegel , er is een Amerikaanse en een Europese versie van GTA Liberty City Stories. Dus de Savegames van de Europese versie passen niet op een Amerikaanse versie van GTA Liberty City Stories , andersom is trouwens precies hetzelfde verhaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sharony Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 ooh ok,, nou k zie wel of er nog wat gebeurt maar iedereen bedankt,, X sharony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) hier een site gta liberty city stories savegame vanboven staan de amerikaanse save files en vanonder de europese Bewerkt: 4 december 2007 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Ik weet niet of je het nog nodig hebt maar toch; Waarschijnlijk ben je bij de laatste missie op Staunton Island, Love on the Rocks. Voor deze missie moet Donald Love je bellen om hulp te vragen bij een zaakje wat Toni's "manier van handelen" nodig heeft. Loop dus gewoon even wat rond, en ga niet in een auto zitten. In auto's kun je namelijk niet gebeld worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.