Baffie Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Het snelste doelpunt uit de geschiedenis is op 3.?? seconden. Meteen na de aftrap schot op doel en raak. Dát lijkt me pas cool. Misschien kunnen we dit ook wel meerekenen als magistraal moment. De penalty van Robben op Euro 2004 Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Het snelste doelpunt uit de geschiedenis is op 3.?? seconden. Meteen na de aftrap schot op doel en raak. Dát lijkt me pas cool. Misschien kunnen we dit ook wel meerekenen als magistraal moment. De penalty van Robben op Euro 2004 Hou je van penalty's?? Ik vind het helemaal tegek al die penalty's. Hoe kom je aan al die plaatjes? Reageren
Baffie Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Gewoon van google, en anders heb ik nog een CD van 100 jaar oranje, daar staan ook een heleboel plaatjes op, hier nog een belangrijke penalty, Koeman in 1988 tegen Duitsland, de belangrijke 1-1. Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Maak me gek! Wat typ je dan in op google? Ik wil penalty's zien. :lol: Reageren
Baffie Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) Gewoon een naam van een speler die een belangrijke penalty heeft geschoten. Hier nog 4 die ons het penaltysyndroom bezorgden Van Basten 1992 Seedorf 1996 De Boer 1998 Paul Bosvelt en Stam 2000 Maar gelukkig is de verlossende penalty van Robben er ook nog een paar posts terug. Bewerkt: 21 januari 2005 door Baffie Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 De brand in de pit bij Beneton met jos verstappen er in, ik weet alleen niet meer op welke baan en in welk jaar Reageren
-Richard- Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) Ayrton Senna verongelukt in 1994 op het circuit van Imola in de GP van Imola. Bewerkt: 21 januari 2005 door GTAspeler Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Kijk derze vind ik nou mooi! Dit was voor de eerste keer dat ik na Ajax keek omdat ik van mijn vader als 4 jarig jongetje mocht opblijven omdat Ajax de CL finale voetbalde. Natuurlijk kan ik me daar weinig van herrinneren maar sindsdien ben ik echt voor Ajax. Reageren
Baffie Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Ja, die beelden zijn echt onvergetelijk. Zoals deze ook. Hopen dat we binnenkort nóg eens zo'n mooi beeld kunnen opnemen. Wordt het écht tijd voor. Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Ja, die beelden zijn echt onvergetelijk. Zoals deze ook. Hopen dat we binnenkort nóg eens zo'n mooi beeld kunnen opnemen. Wordt het écht tijd voor. Zeker! Ik denk aleen niet dat dat dit seizoen door PSV gaat lukken. Ik denk wel dat Nederlanders dit jaar een kans maken voor de Uefa cup. AZ, Ajax, Feyenoord en Heerenveen doen nog mee, dus we zouden die best weer eens kunnen winnen. Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Dit blijft toch ook altijd een legendarische overwinning. Dat een Nederlander het werelkampioenschap darts wint. Dit was de laatste pijl voor de legendarische overwinning van Raymond v/n Barneveld. Reageren
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Zulke beelden blijven ook altijd mooi. Unieke hoogstandjes noem ik zoiets. Misschien 1 á 2 uitgezonderd Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Wat leuke/extreme sport foto's: Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Wat leuke/extreme sport foto's: Hahaha, die zijn zeker leuk ja vooral die ijshockeyer, je moet zoiets maar tegen je gezicht krijgen! :lol: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 De brand in de pit bij Beneton met jos verstappen er in, ik weet alleen niet meer op welke baan en in welk jaar Die pitbrand van Jos was in '94 op Hockenheim. Voor mij het hoogtepunt van het Formule 1 seizoen 2004, Montoya op de 1e plaats tijdens de laatste race voor het team van BMW. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.