Jump to content

GTA IV trailer 3 onderzoek


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • strandpop

    15

  • mad_ce

    12

  • danielb

    12

  • Harrison

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is iets interessants dat ze op gta4.net hebben gevonden:

Miniscule verbetering: Dit is iets interessants dat Bluespot op gtaforums.com heeft gevonden. Toch even de ontdekker zn credits geven he :7

Oh en gta4.net denkt trouwens dat Algonquin in het midden ligt, Broker en Dukes rechts daarvan, Roosevelt Island daartussen en Bohan in het noorden. Het stuk van de kaart met Alderney erop lijkt alsof het er maar gedeeltelijk op staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Derde trailer

Het is weer bijna zover, de derde trailer. Om tientallen verschillende topics voor te zijn, hier een topic waarin je alles kwijt kan over dingen die je in de trailer hebt ontdekt. Binnenkort verschijnt er ook een poll over de trailer, dus ook die is niet nodig om aan te maken. Om te voorkomen dat het onoverzichtelijk wordt, zullen alle topics buiten deze en de toekomstige poll gesloten worden!

Dit topic gaat nu nog op slot, om 21.00 zal deze open gaan!

Regels:

  • Dit topic is niet om je mening te melden over de trailer, daar komt een ander topic van!
  • Alleen feiten en eventueel bijbehorende discussie, een post als "goed gezien" of "erg leuk" is hier niet toegestaan.
  • Gebruik voor je post de zoekfunctie van dit topic (te vinden links onderin het topic), zodat iets niet vaker wordt genoemd.

Iedereen veel plezier met het kijken naar de nieuwe trailer, en hopelijk ontdekken we veel nieuwe dingen!

Er zijn hoge resolutie screencaps (1280 X 720 pixels) van de trailer gemaakt die je in de galerij kunt vinden.

Deze screencaps zijn dus handig voor het vinden van details.

ik weet niet of jullie dat al hebben ondekt maar er zit in de 3de trailer een voodoo en een blistar ( als ik het goed schrijf )

ik heb dit al ergens vermeld maar ik ben het kwijt

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken, of gewoon de moeite nemen om het topic door te lezen. Dit was namelijk al lang bekend. Enneh, niet dat het er veel toe doet, maar mag ik vragen waarom je de beginpost hebt gequote?

Link to comment
Delen op andere websites

wat mij opvalt is dat de ophanging van het achterwiel van de shitzu motor omlaagkwam bij de weelie, als een soort van vering. dit vind ik wel realistisch uitgewerkt ook al wist ik niet dat dit ook in het echt gebeurd ( op het moment niet instaat beeldmateriaal mee te leveren.)

Link to comment
Delen op andere websites

wat mij opvalt is dat de ophanging van het achterwiel van de shitzu motor omlaagkwam bij de weelie, als een soort van vering. dit vind ik wel realistisch uitgewerkt ook al wist ik niet dat dit ook in het echt gebeurd ( op het moment niet instaat beeldmateriaal mee te leveren.)

was ook al bij san andreas dacht ik (kan het mis hebben) maar als je dan optrok met motor ging de achterkant een stuk naar beneden, ik weet niet of je dat bedoelt?

Link to comment
Delen op andere websites

- de politieauto heet LCPD

- de mensen praten elkaar (gewone mensen op de straat)

- hunter

- strippen

- Sommige gebouwen zijn bezig met te bouwen

- mist

- Op het verkeerbord staat "Algonquin"

- Op het nummerplaat van de auto staat "Liberty City"

- automerk is Willard

- op winkel staat "VCRVFS"

- op reclamebord staat "dental center"

- winkelnaam "pizza salad"

- rook

- soort fles heet"sprunk"

Link to comment
Delen op andere websites

- de politieauto heet LCPD

- de mensen praten elkaar (gewone mensen op de straat)

- hunter

- strippen

- Sommige gebouwen zijn bezig met te bouwen

- mist

- Op het verkeerbord staat "Algonquin"

- Op het nummerplaat van de auto staat "Liberty City"

- automerk is Willard

- op winkel staat "VCRVFS"

- op reclamebord staat "dental center"

- winkelnaam "pizza salad"

- rook

- soort fles heet"sprunk"

= De politieauto heet niet LCPD, maar is van het LCPD (Liberty City Police Departement).

= Mensen praatten ook al tegen elkaar in voorgaande GTA's, alleen niet zo uitgebreid.

= We weten nog niet zeker of het een Hunter is, wellicht zitten er in GTA IV wel meerdere gevechtshelicopters.

= Ook het strippen is nog onzeker. Misschien is het net zoals in San Andreas, misschien ook niet.

= Sommige gebouwen zijn bezig met te bouwen :? Ze zijn nog in aanbouw bedoel je :puh: In voorgaande GTA's zaten ook bouwplaatsen en gebouwen die nog niet af waren, maar die bleven het hele spel lang onafgemaakt.

= Mist zat ook al in voorgaande GTA's, nu is het alleen allemaal veel gedetailleerder.

= Algonquin is een van de 5 wijken, naast Bohan, Broker, Dukes en Alderney.

= Op nummerplaten staat altijd waar de auto vandaan komt, en aangezien dit Liberty City is is dit niet heel verwonderlijk.

= De Willard zat ook al in GTA: San Andreas

= Dental Center betekent gewoon tandartspraktijk, dit heeft waarschijnlijk geen belangrijke rol in GTA IV.

= Wat bedoel je met rook? In voorgaande GTA's zat ook genoeg rook op verschillende manieren, maar nogmaals; Hier ziet het er allemaal veel beter uit.

= De soort fles heet niet Sprunk, maar het frisdrankmerk. Ook deze is afkomstig uit voorgaande GTA's.

Weey trouwens niet of iemand het al gezien had, waarschijnlijk wel, maar voor de zekerheid: Er lopen mensen rond met paraplu's als het slecht weer is.

Link to comment
Delen op andere websites

- de politieauto heet LCPD

- de mensen praten elkaar (gewone mensen op de straat)

- hunter

- strippen

- Sommige gebouwen zijn bezig met te bouwen

- mist

- Op het verkeerbord staat "Algonquin"

- Op het nummerplaat van de auto staat "Liberty City"

- automerk is Willard

- op winkel staat "VCRVFS"

- op reclamebord staat "dental center"

- winkelnaam "pizza salad"

- rook

- soort fles heet"sprunk"

= De politieauto heet niet LCPD, maar is van het LCPD (Liberty City Police Departement).

= Mensen praatten ook al tegen elkaar in voorgaande GTA's, alleen niet zo uitgebreid.

= We weten nog niet zeker of het een Hunter is, wellicht zitten er in GTA IV wel meerdere gevechtshelicopters.

= Ook het strippen is nog onzeker. Misschien is het net zoals in San Andreas, misschien ook niet.

= Sommige gebouwen zijn bezig met te bouwen :? Ze zijn nog in aanbouw bedoel je :puh: In voorgaande GTA's zaten ook bouwplaatsen en gebouwen die nog niet af waren, maar die bleven het hele spel lang onafgemaakt.

= Mist zat ook al in voorgaande GTA's, nu is het alleen allemaal veel gedetailleerder.

= Algonquin is een van de 5 wijken, naast Bohan, Broker, Dukes en Alderney.

= Op nummerplaten staat altijd waar de auto vandaan komt, en aangezien dit Liberty City is is dit niet heel verwonderlijk.

= De Willard zat ook al in GTA: San Andreas

= Dental Center betekent gewoon tandartspraktijk, dit heeft waarschijnlijk geen belangrijke rol in GTA IV.

= Wat bedoel je met rook? In voorgaande GTA's zat ook genoeg rook op verschillende manieren, maar nogmaals; Hier ziet het er allemaal veel beter uit.

= De soort fles heet niet Sprunk, maar het frisdrankmerk. Ook deze is afkomstig uit voorgaande GTA's.

Weey trouwens niet of iemand het al gezien had, waarschijnlijk wel, maar voor de zekerheid: Er lopen mensen rond met paraplu's als het slecht weer is.

Hehe bijdehandje maar ja het zijn wel loze opmerkingen die of al bekend waren of niet kloppen ik heb trouwens het gevoeld dat we morgen met de previeuw op gta4.tv meteen de release data te weten krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...