Jump to content

Portland harbour


MeLcHiiOr

Recommended Posts

Het is mij gelukt om op die 2 de boot te komen in portland harbour het is echt een grappige plek :puh::D

portland harbour heeft sowieso een aantal geheime dingetjes waar je zelf 8ter moet komen (:Pik ben erachter)

TIP : kijk ik de lucht ongeveer 45 graden naar iets zweefens grijs blok (loop wel door naar de 2 de boot)

Sta stil in de gele met bruin gesteepte vlak

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil weten wat dan gebeurd!

Als je daar in 112 wagens heen gaat tanks politie (eerst stelen ) en daar pakeert gaat je wagen de lucht in op de boot :dans: en kan jj hem zo veel mogenlijk als jj wil terug krijgen probeer maar

veel suc6

De lucht in GTA Advance? Weet je zeker dat je niet in het GTA III- of GTA Liberty City Stories forum moet zijn?

nee ik weet het zeker

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Advance heeft een top down view. Hoe kun je dan naar de lucht kijken? Bedoel je niet de Emergency Vehicle Crane in Portland Harbour die je op deze kaart kunt vinden?

Los daarvan, ik heb je posts achter elkaar samengevoegd. Kun je in het vervolg svp. de 'bewerk'-knop gebruiken in plaats van achter elkaar te posten?

Link to comment
Delen op andere websites

En als ik me goed herinner, zijn er in Portland Harbour helemaal geen schepen te vinden. (ben ik niet 100% zeker) In de Newport Docks daarintegen ligt zeker een schip aangemeerd. Daar krijg je de namelijk de missies van Yardie baas King Courtney. Ik zou je ontdekking graag willen controleren, maar helaas heb ik mijn GTA Advance spel niet bij de hand. Ik geloof weinig van wat je zegt, maar dit kan veranderen wanneer ik het met men beide ogen zie. Ik geef je het voordeel van de twijfel op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mij gelukt om op die 2 de boot te komen in portland harbour het is echt een grappige plek :puh::D

portland harbour heeft sowieso een aantal geheime dingetjes waar je zelf 8ter moet komen (:Pik ben erachter)

TIP : kijk ik de lucht ongeveer 45 graden naar iets zweefens grijs blok (loop wel door naar de 2 de boot)

Sta stil in de gele met bruin gesteepte vlak

Dit is wel voor GTA3.

Ik denk dat je die magneet bedoelt die boven een gemarkeerd vak zweeft.

Als je daar een overheids-voertuig (zoals een politie-, een brandweer- en een ziekenwagen) in zet en vervolgens uitstapt, wordt hij overgedragen naar een schip. Als je alle overheids-voertuigen hebt laten overbrengen, verschijnen er icoontjes van alle overheids-voertuigen. Loop door een van de icoontjes en dat voertuig wordt naar je toe gedragen.

Zo kun je dus elk overheids-voertuig laten komen.

Deze moet je inleveren:

* Police

* Enforcer

* FBI Car

* Barracks OL

* Rhino

* Ambulance

* Fire Truck

Screens:

Ik moet alleen de politieauto nog inleveren!

Alles ingeleverd!

Even in het Ambulance-icoontje lopen en daar komt hij dan!

(Het mannetje doet een beetje raar, maar dat is wel vaker)

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...