Jump to content
Joriz

GTA Mafia Stories team lanceert officiële trailer


Hebben jullie net een trailer gehad, is de volgende al weer aan de beurt. Deze keer niet één van Rockstar, maar van ons eigen GTA Mafia Stories team dat al geruime tijd op GTAForum draait. GTA Mafia Stories is een total conversion mod voor San Andreas, wat betekend dat de orginele SA map wordt verwijderd, en vervangen door een door het team zelf gemaakte map. Deze trailer geeft een indruk hoe het eruit komt te zien.



Voor meer informatie over dit gtagames project, kun je in het speciale subforum hiervoor kijken dat te vinden is onder het kopje ''Hosted Projects'' op het Nederlandse GTAforum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mijn complimenten hoor, ziet er allemaal mooi uit... Ik ben benieuwd wat voor missies jullie gemaakt hebben :puh:

Nu nog geen 1 missie, dat komt later pas aan de orde.

Ik zie dat mijn SCM werk goed gewaardeerd word :puh: Ik vind de trailer goed geworden, ook al heb ik tijdens het testen al zo'n 20 keer gezien :puh:

Greetz,

Black Force

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn complimenten hoor, ziet er allemaal mooi uit... Ik ben benieuwd wat voor missies jullie gemaakt hebben :puh:

Nu nog geen 1 missie, dat komt later pas aan de orde.

Er zijn 2 Mafia Stories missies af, dat had DaBeast tegen mij op MSN verteld. :Y Dus ik ben benieuwd , in veel Total Conversion mods zitten geen missies maar in GTA Mafia Stories gelukkig wel. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...