Jump to content
Joriz

GTA Mafia Stories team lanceert officiële trailer


Hebben jullie net een trailer gehad, is de volgende al weer aan de beurt. Deze keer niet één van Rockstar, maar van ons eigen GTA Mafia Stories team dat al geruime tijd op GTAForum draait. GTA Mafia Stories is een total conversion mod voor San Andreas, wat betekend dat de orginele SA map wordt verwijderd, en vervangen door een door het team zelf gemaakte map. Deze trailer geeft een indruk hoe het eruit komt te zien.



Voor meer informatie over dit gtagames project, kun je in het speciale subforum hiervoor kijken dat te vinden is onder het kopje ''Hosted Projects'' op het Nederlandse GTAforum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

echt leuk alleen moet nog wel veel aan gedaan worden denk aan de wapens die er in die tijd niet waren

en bvd bij dat stukje met die trein liep er een vrouw langs met zon kort truitje enzo dat had je in dietijd ook nog niet

wel heel leuk die godfather sfeer heb ik altijd al van gehouden de autos en het filmen is leuk gedaan

GA ZO DOOR ik kijk er naar uit

groet danny

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mmm....ik heb een paar punten

1.het noemt GTA dus het is volgens mij copyright schending...ik weet niet zeker hoor

2.ik kan ook niet w8en

3.vervangt het ook GTA SA user files?

4.is de MAP groter?

5.ga je er ook cheats in plaatsen?

6.gaat er ook andere personages in komen?

7.MAAK ER BIJ DAT ER ALIENS IN HET SPEL ZITTEN DIE JE WILLEN KILLEN EN DIE EVENVEEL HEALTH hebben als bigfoot en of big smoke in de missie the end of the line

dit waren mijn punten en nu een rate op de trailer

7/10 beetje duidelijker plz

maar toch keigoe!! :dans::dans::dans:

Bewerkt: door da pman

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mmm....ik heb een paar punten

1.het noemt GTA dus het is volgens mij copyright schending...ik weet niet zeker hoor

2.ik kan ook niet w8en

3.vervangt het ook GTA SA user files?

4.is de MAP groter?

5.ga je er ook cheats in plaatsen?

6.gaat er ook andere personages in komen?

7.MAAK ER BIJ DAT ER ALIENS IN HET SPEL ZITTEN DIE JE WILLEN KILLEN EN DIE EVENVEEL HEALTH hebben als bigfoot en of big smoke in de missie the end of the line

dit waren mijn punten en nu een rate op de trailer

7/10 beetje duidelijker plz

maar toch keigoe!! :dans::dans::dans:

1. Wat de fock zou dat jou kunnen schelen.

2. Goed om te horen

3. Nee

4. Nee, is niet haalbaar.

5. Default Cheats

6. Uiteraard, meerdere zelfs

7. Deze mod heet Mafia Stories, niet GTA ET phone home.

Bedankt voor je comment.

Bewerkt: door Wazuup

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Na een lange tijd non activiteit van MS, is er nu weer wat leven in gekomen. Uiteraard heb ik goed nieuws voor jullie.

We zijn weer opnieuw begonnen met een nieuw CDC, een ruim gedeelte van dit nieuwe CDC staat al ingame. Het enige wat ik nog moet doen is genericks plaatsen, Paths aanleggen, en de prelightning fixen.

Binnenkort ben ik dan dus ook van plan, om van dit nieuwe MS een trailer te maken, dus er komt een 2de trailer aan. Ik kan jullie helaas nog niet zeggen wanneer deze zal uitkomen, in ieder geval kan ik jullie al wat info erover geven.

*De sfeer is nu nog donkerder en overheersender,

*De trailer laat een achterbuurt zien, verdruipt in criminaliteit.

*De lightning zal optimaal zijn

*De trailer is voor de SA versie, aangezien we over willen stappen naar GTA IV.

greetz. Tim

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...