Jump to content
Joriz

GTA Mafia Stories team lanceert officiële trailer


Hebben jullie net een trailer gehad, is de volgende al weer aan de beurt. Deze keer niet één van Rockstar, maar van ons eigen GTA Mafia Stories team dat al geruime tijd op GTAForum draait. GTA Mafia Stories is een total conversion mod voor San Andreas, wat betekend dat de orginele SA map wordt verwijderd, en vervangen door een door het team zelf gemaakte map. Deze trailer geeft een indruk hoe het eruit komt te zien.



Voor meer informatie over dit gtagames project, kun je in het speciale subforum hiervoor kijken dat te vinden is onder het kopje ''Hosted Projects'' op het Nederlandse GTAforum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooie trailer!! ga vooral zo door, ben benieuwd naar het eindresultaat!!

jammer dat ik geen SA op de pc heb, anders had ik hem zeker gedownload als die uit is, ziet er veelbelovend uit!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is echt geweldig! Een heerlijk sfeertje, een grimmige stad en maffia. Vooral bij dat stukje met de trein en een treinsstation kreeg ik een heel goed gevoel. Als jullie het volhouden om deze mod af te maken kan dit nog wel eens een hele grote topper worden!

KUTGW!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wat is eigenlijk het verhaal

Ik neem aan dat de Mafia Stories makers dat liever geheim willen houden, want dan blijft de spanning er een beetje in. Mischien zit er wel geen verhaal in, het kan ook zijn dat het gewoon een paar missies zijn. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vond de trailer waardeloos. Sorry! En nee ik ben geen hater van jullie mod want die mag er wel wezen. Maar tijdens het filmen had je volgends mij Giga Lag. Het geluid klinkt als : Het zingen van mijn oma onder de douche. En de graphics en mooiheid liggen Laag.

Een heele aangepaste game kunnen jullie maken. Maar wat meer klooien met windowsmoviemaker Of sonyvegas is te moeilijk :-( ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vond de trailer waardeloos. Sorry! En nee ik ben geen hater van jullie mod want die mag er wel wezen. Maar tijdens het filmen had je volgends mij Giga Lag. Het geluid klinkt als : Het zingen van mijn oma onder de douche. En de graphics en mooiheid liggen Laag.

Een heele aangepaste game kunnen jullie maken. Maar wat meer klooien met windowsmoviemaker Of sonyvegas is te moeilijk :-( ?

Persoonlijk denk ik dat er ook wel wat punten waren waar de trailer op verbeterd kon worden, maar dat is nu te laat. Ik weet niet wat voor programma de trailer maker gebruikt heeft dus het is moeilijk beoordelen. Aan de 'giga' lag konden we eigenlijk niet zoveel doen.

De muziek op het begin is versloomd en ik vind het persoonlijk niet echt klinken.

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...