Jump to content

film


juul

Recommended Posts

ik ben al lang bezig met een filmpje te maken, het is me dan toch bijna gelukt nu kan ik al bestanden in *.wmv opnemen met nero6 en dan met windows movie maker in een bestand plaatsen maar nu zit ik met het laatste probleem hoe zet ik men filmpje op het net. Ik heb al geprobeerd maar kent iemand een site waar je 30 mb ongeveer gratis krijgt en je een *.wmp bestand kan opslaan, en liefst snel geladen is.

Dank bij voorbaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang is het filmpje? Wat is de resolutie van het filmpje? Met of zonder geluid?

Misschien kun je die 30 MB nog wel lager krijgen namelijk

het filmpje is nu 8 mb maar ik kan het lager krijgen maar ken je een site waar ze je wat mb krijgt en als het helemaal af is dan zal ik het wel op www.gtagames.nl posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Er loopt ergens een topic over gratis hosting. Misschien kun je daar iets vinden...

kan je aub de url van dat topic geven heb de zoek functie gebruikt maar ik vond niks tot mijn verbazing, alleen dit topic werd gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...