Jump to content

Buiten opslaan


Sjorszzz

Recommended Posts

Er is wel een andere manier om je spel 'op te slaan' buiten een savehouse (eigenlijk is het bewaren, maar dat maakt niet veel uit).

Dit kan alleen bij de PSP versie van GTA VC Stories:

Als je aan het spelen bent en je bent midden in een missie en je met stoppen, dan doe je de 'powerknop' naar beneden, zodat de toetsen geblokkeerd worden. Daarna doe je het knopje helemaal omhoog. Je PSP gaat nu uit en als je hem de volgende keer opstart gaat hij verder, van waar je was gebleven.

Pas wel op: je spel wordt dus NIET opgeslagen, hij wordt alleen maar eventjes bewaard.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het probleem is als ik het spel opstart met cheats van armax kan ik niet uit een interieur lopen want dan loopt het spel vast zodra ik in de blauwe pijl stap loopt het spel vast!!! :ch:

Dus moet ik er voor zorgen dat ik als ik het spel aan zet meteen buiten begin met spelen.

Want ik wil een helicopter die je alleen met armax kunt krijgen.

Maar omdat het spel vast loopt zodra ik na buiten loop. Moet ik dus op een 1 of andere manier buiten zien te komen zonder in die pijl te lopen.

Dus als iemand een oplosing weet graag _O_

EDIT HET GAAT DUS OM DE PS2 VERSIE VAN HET SPEL :D

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

Buiten opslaan kan volgens mij niet, alleen in de savehouses. Maar je zegt dat je spel vast loopt als je in zo'n blauwe marker loopt, dit klopt volgens mij niet, is het geen idee om terug naar de winkel te gaan of is je spel al erg oud. Mijn GTA VC Stories was ook kapot, hij laadde niets meer ik ging ook terug naar de winkel, maar ik had geen bonnetje wel een rekeningafschrift. E-plaza deed er niet moeilijk over en ik kreeg gelijk een nieuw spel. Dit is het enigste waarmee ik je kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het probleem is namelijk dat het spel pas een paar maanden oud is en verder geen krassen ofzo.

En ik heb het spel van iemand gekregen die nu verhuist is na Amerika en dus geen contact meer me heb.

Dus helaas ook niet voor een bonnetje of afschrift of iets dergelijks. :cry:

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...