.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 nou, ik heb gta ook niet op de pc Reageren
Kronko Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ok, dan wordt het een ander verhaal. Ik weet niet of er programma's of mods voor de X-box zijn. Misschien weet een ander lid het. Offtopic: er staat pippop en niet plippop in je sig. Bewerkt: 26 mei 2006 door Kronko Reageren
Bling Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik weet niet of er programma's of mods voor de X-box zijn. Misschien weet een ander lid het. Er bestaan geen mods voor de console versies van San Andreas. Wel is het zo dat er een bepaalde cd is (armax) voor de ps2 waarmee je wagens kunt bestellen enzo door een bepaalde druk op de knop van je controller. Voor de xbox weet ik niet of er een bepaalde cd bestaat zoals armax Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) ik heb het NIET op de pc maar ik heb geen tv kaart en iki ben niet van plan om er 1 te kopen enzo, ook moet je er een bepaald ander ding voor hebben heb ik ergans gelezen ik heb ook geen camera dus het houd op Bewerkt: 28 mei 2006 door plippop Reageren
Kronko Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 nou, ik heb gta ook niet op de pc Heb je het nu ineens wel op de pc? Het maakt niet uit of je ene tv-kaart of wat dan ook niet hebt. Je neemt de filmpjes op met een programma dat daarvoor gebouwd is, fraps. Je hoeft niet met een camera je scherm op te nemen ofzo. Link naar fraps: www.fraps.com Reageren
Dago58x Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 hahaha super gemaakt vooral op het laatst met minifgun maak je de auto kapot Leuke Video hoor Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 nou, ik heb gta ook niet op de pc Heb je het nu ineens wel op de pc? Het maakt niet uit of je ene tv-kaart of wat dan ook niet hebt. Je neemt de filmpjes op met een programma dat daarvoor gebouwd is, fraps. Je hoeft niet met een camera je scherm op te nemen ofzo. Link naar fraps: www.fraps.com sorry! ik had het woordje NIET vergeten :$ Reageren
LBG Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Kunnen jullie voortaan mischien filmpjes uploaden met www.putfile.com in plaats van Rapidshare? Daar moet ik steeds wachten en dat is vervelend, bij Putfile heb je dat niet. Reageren
Bling Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Kunnen jullie voortaan mischien filmpjes uploaden met www.putfile.com in plaats van Rapidshare? Daar moet ik steeds wachten en dat is vervelend, bij Putfile heb je dat niet. De meeste mensen zijn gewend om filmpjes met rapidshare te downloaden, nu alleen omdat jij dat wilt dat het met putfile word geupload kun je niet verwachten dat iedereen dat gaat doen, aangezien de rest liever via rapidshare download. Reageren
LBG Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Dat snap ik wel alleen ik zie niet echt wat er zo geweldig is aan Rapidshare... maar vind jij het niet irritant dat je dan moet wachten en een code invoeren enzo? Reageren
Bling Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Dat snap ik wel alleen ik zie niet echt wat er zo geweldig is aan Rapidshare... maar vind jij het niet irritant dat je dan moet wachten en een code invoeren enzo? Voor putfille moet je je registreren en kun je maar maximaal 25MB uploaden. Voor Rapidshare hoef je je niet te registreren en kun je wel 100MB uploaden. En zo irritant is het nou toch ook weer niet om even 20 seconden te wachten en dan een code in te voeren Dus ik zie aan rapidshare alleen nog maar voordelen Reageren
LBG Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik heb nog nooit problemen gehad met de 25 mb limiet. Ik vind het inderdaad niet zo erg om 20 seconden te wachten, maar bij mij gebeurt het ook vaak dat ik ondertussen even iets anders ga doen en als ik dan weer terug ga naar Rapidshare om de code in te vullen ben ik te laat ofzo, maar dat ligt natuurlijk aan mij. Ik vind het wel irritant dat je maar een bepaald aantal kb's per uur ofzo mag downloaden, meestal zijn dat maar 4 of 5 filmpjes. Reageren
Bling Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik heb nog nooit problemen gehad met de 25 mb limiet. Ik vind het inderdaad niet zo erg om 20 seconden te wachten, maar bij mij gebeurt het ook vaak dat ik ondertussen even iets anders ga doen en als ik dan weer terug ga naar Rapidshare om de code in te vullen ben ik te laat ofzo, maar dat ligt natuurlijk aan mij. Ik vind het wel irritant dat je maar een bepaald aantal kb's per uur ofzo mag downloaden, meestal zijn dat maar 4 of 5 filmpjes. Ik heb soms zelfs problemen gehad met de 100MB limiet, ik weet niet of je mijn Las Venturas film al hebt gezien, maar ik heb deze film aan het eind moeten inkorten omdat deze groter was dan 100MB (hij duurt ook dan maar liefst meer dan 10 minuten ) Het enigste nadeel is inderdaad wel ja dat je maar een beperkt aantal per tijd mag downloaden, maar dit probleem heb ik nog maar een paar keer gehad. Reageren
LBG Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik maak altijd alle filmpjes die ik met fraps maak kleiner, fraps maakt alle filmpjes heel groot, ik had een keer een filmpje van 28 seconden die was 66 mb! Reageren
byze Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 dat is nog best klein voor fraps zn doen, 15 seconden zitten bij mij al haast tegen de 100 mb aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.