Bling Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik maak altijd alle filmpjes die ik met fraps maak kleiner, fraps maakt alle filmpjes heel groot, ik had een keer een filmpje van 28 seconden die was 66 mb! Dat doe ik ook hoor, met moviemaker. Mijn film van 13 minuten is ook niets voor niets 96 MB. Als ik het niet verkleint had, dan zou ie wel aan de 50 GB kunnen zitten. Reageren
LBG Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Heb je bij de betaalde versie van Fraps nog steeds dat hij de filmpjes zo groot opslaat en dat er een limiet is van hoe lang je kan opnemen? Reageren
Alexy Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Quad-bomb ownage. Aan de groote van de filmpjes is wat te doen; zet het filmpje in windows movie maker, en doe "save to my computer". Nu is 'ie ongeveer 3MB. (windows movie maker zit standaard op je PC, mocht je het niet meer hebben, dan is het legaal te downloaden op www.downloads.com (de site spreekt voor zich)) Bewerkt: 29 mei 2006 door Alexy Reageren
LBG Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Leuk filmpje hoor, het zijn allleen geen quads. Reageren
Svenie Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Mooi filmpje Alexy. Probeer er de volgende keer een muziekje aan toe te voegen.Dat is namelijk aangenamer. Rate:7.5/10. Veel succes met filmpjes maken. Reageren
Alexy Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Yeah , thanx voor de tip . Zal er volgende keer wel een muziekie onder knallen . Reageren
LBG Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Bling ik heb je las venturas filpmje gekeken... leuk filpmje en leuk idee hoor er ziten alleen wel heel veel spelfouten in Reageren
Bling Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Bling ik heb je las venturas filpmje gekeken... leuk filpmje en leuk idee hoor er ziten alleen wel heel veel spelfouten in Bedankt Er zitten inderdaad wel wat spelfouten in, maar zo heel erg veel zijn dat er nou toch ook weer niet? Reageren
LBG Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Eigenlijk zit er in bijna elk stukje tekst wel 1 Reageren
Bling Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Eigenlijk zit er in bijna elk stukje tekst wel 1 Je kunt ook overdrijven vriend Reageren
LBG Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Het is echt zo hoor, ook als zijn het kleine foutjes. Maar het maakt toch niet uit het is goed te begrijpen hoor Reageren
Bling Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Het is echt zo hoor, ook als zijn het kleine foutjes. Maar het maakt toch niet uit het is goed te begrijpen hoor Oke, dan is het goed Als het de fun van mijn film maar niet bederft Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik heb hier mijn eerste filmpje, het kan zijn dat er veel fouten inzitten.. Ik heb er wel een trainer bij gebruikt, dat kan je af en toe zien aan dat schermpje waar altijd 'Cheat Activated' staat. Mijn allereerste filmpje! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden, zo niet jammer dan.. Sorry daarvoor dan, want het is mijn eerste. Als er tips zijn hoor ik ze graag! (Sorry als ik in het verkeerde forum of andere mogelijke verkeerde dingen doe) // X-Qyeh >>> Door Dizzee: Topics samengevoegd, post volgende keer je zelfgemaakte filmpjes hier. <<< Bewerkt: 19 juni 2006 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.